Cooling fan

• Onderwerp starter Onderwerp starter over
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

over

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2012
Hoi allemaal,

Ik heb een computer probleem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Heb namelijk helemaal geen verstand van computers.

Mijn laptop doet heel raar. Presario CQ62.

Krijg steeds deze bericht bij het opstarten:

The stystem has detected that a cooling fan is not operating correctly., Contined operation is not recommended and may cause unpredictable behavior. etc etc

Laptop is ook heel erg heet.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb even je vraag in de juiste sectiet gezet succes met je vraag.

hoe lang heb je hem al niet schoon gemaakt het kan zijn dat er aardig wat stof in zit:confused:

ff met de laptop langs de winkel ,je koeling is niet goed ,kan zijn fan stuk of kabeltjes los
ff nalaten kijken dus

Wellkom op Helpmij, over!
Tsja er is ventilator stuk, niet goed aangesloten of erg vervuild waardoor de computer niet meer goed geventileerd (=gekoeld) wordt.
In het ergste geval moet er een fan vervangen worden. Heel misschien helpt schoonmaken - aan de binnenkant! - ook.
Laat er eens iemand met verstand van zaken naar kijken, want als je niet weet waar je op moet letten kun je nog meer stukmaken...

Hallo

En er zeker niet zo verder mee werken.

Geen , of onvoldoende koeling is jammerlijk genoeg nog steeds een van de meest voorkomende hoofdoorzaken van voortijdig sneuvelen.

Peter

bedankt allemaal.

Ik heb de laptop al 2 jaar en nog niet schoongemaakt. Ik breng de laptop morgen naar de winkel..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan