Copperjet usb-800 modem weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucas11

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2003
ADSL Euphonynet, Win 98 Sec : heeft jaar normaal gewerkt, nu opeens geen verbinding meer te krijgen, modem lampje blijft rood. Opnieuw modem geinstalleerd via bijgevoegde cd (ook met nieuwste driver), alles normaal verlopen maar als je op modems klikt, staat er geen modem bij, lampje blijft steeds rood. Ik heb modem op ander pc getest en daar werkt hij wel.........wie kan er raad geven? bedankt alvast

Mijn advies zou zijn definitief afscheid te nemen van je usb modem en een ethernetmodem te kopen die eventueel ook qua support door je provider ondersteunt wordt.

Lijkt er op dat je usb modem is overleden ?!

Dus geeft het misschien wel aan hoe gevoelig een usb modem is icm chipsets en stroom "trekken".

wat bedoel je daar precies mee? hij is toch niet stuk dan?

Nee hij is niet stuk maar een usb modem kan erg gevoelig zijn als het gaat om een bepaalde combinatie van chipset op het moederboard en stroomafname.
Let wel kan.

format gedaan Win98 sec opnieuw geinstalleerd en nog krijg ik de modem niet in werking, als ik via 'modem' ga voor installatie, staat die niet in de lijst die verschijnt, ik klik dus op 'diskette' en zoek de driver op cdrom, maar dan krijg ik foutmelding dat ' er geen apparaatinformatie te vinden is'?
weet niet meer nu!

Kijk eens of er nieuwere drivers zijn.Heb je een firewall actief of een update van een virusscanner gedaan ?

update van driver ja,geen firewall en virusscan ok, usb poort stuk?? maar 1 rood lampje brandt toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan