Ik probeer Coppermine te installeren op mijn site, maar dat lukt niet.
Ik heb al eens eerder een test met Coppermine gedaan, dat ging goed.
Maar bij het draaien van het installatieprogramma blijkt dus dat de database niet leeg is..
En nu krijg ik dus problemen bij het installeren.
In stap 2 van de installatie (controleren installatiebestanden) krijg ik een hele lijst bestanden, met de melding "bestand kan corrupt zijn, of je hebt het doelbewust gewijzigd". Dat wijzigen zal wel gekomen zijn door het runnen van de test van Coppermine. Enfin, ik kan gewoon verder.
Alles gaat dan goed tot stap 7. Het laden vangegevens in de database lukt niet.
Mijn hosting laat het aanmaken van meer dan 1 database niet toe, dus ik moet de bestaande gebruiken, met daarin de data van de Coppermine-test.
Hoe nu verder? Coppermine compleet verwijderen (de map cpg15x deleten)?
Ik heb al eens eerder een test met Coppermine gedaan, dat ging goed.
Maar bij het draaien van het installatieprogramma blijkt dus dat de database niet leeg is..
En nu krijg ik dus problemen bij het installeren.
In stap 2 van de installatie (controleren installatiebestanden) krijg ik een hele lijst bestanden, met de melding "bestand kan corrupt zijn, of je hebt het doelbewust gewijzigd". Dat wijzigen zal wel gekomen zijn door het runnen van de test van Coppermine. Enfin, ik kan gewoon verder.
Alles gaat dan goed tot stap 7. Het laden vangegevens in de database lukt niet.
Mijn hosting laat het aanmaken van meer dan 1 database niet toe, dus ik moet de bestaande gebruiken, met daarin de data van de Coppermine-test.
Hoe nu verder? Coppermine compleet verwijderen (de map cpg15x deleten)?
Laatst bewerkt: