Coprossecor Stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik krijg de melding: ""Dit systeem voldoet niet aan alle minimale vereisten voor het begruiken van deze software"dit geld voor de VGA software, die andere is geinstalleerd

Heb je soms ook al geprobeerd dan om andere drivers te installeren?

En gebruik je de onbaord videokaart of een losse kaart?

Ok,

Start de pc eerst een keer opnieuw op, neem aan dat je dat nog niet gedaan had?

En de update installeren (heb geconstateerd dat deze voor een G33 is) en ik krijg nog steeds de vraag naar een stuurprogramma voor de coprocessor + het internet doet het nog steeds niet. sorry voor de foute zin

Geeft niks, komt goed allemaal!

ga nu naar http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Kies voor:
Producttype Geforce
Product series: Geforce 8 series
Product Geforce 8800GT (als je die hebt)
Windows Vista en Engeld, klik dan op Search

Download daar de GeForce Release 180 en installeer deze
(ik ga ervan uit de je de 32-bits Vista gebruikt!)

Ik gebruik vista, moet je dan niet de driver in safe mode installeren? want ik weet neit hoe dat gaat

Er staat nu Installing Driver Components, precies in het midden, ik neem aan dat dit stukje traag is :D?

Ik neem aan van wel ja

Nog een vraag: is je nieuwe moederbord 100% hetzelfde als je oude?

En zo niet, heb je dan wel Windows opnieuw geinstalleerd, want dat MOET OOK!

de installatie is inmiddels voltooid. de videokaart is 100% kwa type, ik kreeg alleen een dunnere versie, paradigit heeft WEL ooit een nieuw moederbord er op gegooid, en daar begonnen m'n problemen dus. Op het begin had ik wel internet, en toen ik later de driver had ge uninstalled kreeg ik problemen met de co-processor en het internet

Maar nogmaals, is na het vervangen van het moederbord ook Windows opnieuw geinstalleerd??

En start trouwens nu je pc opnieuw op

Heb ik gedaan, krijg nog steeds een window met dat ik een stuurprogramma moet installeren, en ik weet niet of ze windows opnieuw hebben geinstalleerd. Maar toen ik de pc t huis kreeg zei die datn iet. het is waarschijnlijk omdat ik die nforce drivers heb ge uninstalled

geen stuurprogramma, hij vraagt gewoon of ik een stuurprogramma heb voor de coprocessor. en ik heb geen geluid

download dan nu van de eerdere MSI site de audiodriver en pci-e netwerk/lan driver
en beide installeren

En internet?

Kijk ook even bij apparaatbeheer waar er eventueel gele uitroeptekens/vraagtekens staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan