AlexSandraF
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 17 okt 2010
Ik heb in Excel een query gemaakt die elke minuut de koers van een bepaald beursaandeel van een website kopieert en in cel D3 plaatst. Nu had ik graag die opeenvolgende data in een grafiek gezet.
Mijn bedoeling was om die data eerst te kopieren naar andere ondereenstaande cellen, en van daaruit een grafiek te maken. Bvb de 1e minuut wordt cel D3 gekopieerd naar cel Z1, de 2e minuut naar cel Z2, de 3e naar Z3, ...
Ik heb wel enige, beperkte ervaring met VBA, maar dit is me toch te moeilijk.
Er zijn misschien ook andere, simpelere manieren om dit te doen.
Ik heb ondertussen al gevonden hoe ik de data in de opeenvolgende cellen kan kopieren.
Het enige probleem dat nog rest is om telkens een minuut te laten wachten.
Dit kan met Application.Wait , maar dan kan er in Excel niet meer gewerkt worden, en dat mag ook niet.
Ik wil ondertussen andere dingen doen in Excel.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Mijn bedoeling was om die data eerst te kopieren naar andere ondereenstaande cellen, en van daaruit een grafiek te maken. Bvb de 1e minuut wordt cel D3 gekopieerd naar cel Z1, de 2e minuut naar cel Z2, de 3e naar Z3, ...
Ik heb wel enige, beperkte ervaring met VBA, maar dit is me toch te moeilijk.
Er zijn misschien ook andere, simpelere manieren om dit te doen.
Ik heb ondertussen al gevonden hoe ik de data in de opeenvolgende cellen kan kopieren.
Het enige probleem dat nog rest is om telkens een minuut te laten wachten.
Dit kan met Application.Wait , maar dan kan er in Excel niet meer gewerkt worden, en dat mag ook niet.
Ik wil ondertussen andere dingen doen in Excel.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Laatst bewerkt: