Jolanda1212
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jun 2011
Sinds kort nieuwe pc's gekregen op mijn werk. Nieuwe software geinstalleerd ; Excel 2007 en Windows 7.
Bij het kopieren van data (geen formules, puur data) tussen 1 werkblad naar ander werkblad, doet Excel heel vreemd:
- Soms lijkt het of er 2 werkbladen over elkaar heen tentoon worden gesteld.
- Soms kopieert die alleen gedeeltes van de data, in een rare layout
- Verspringen van data.
In ieder geval, hele rare dingen..die ik niet goed kan uitleggen wanneer het gebeurt.
Ikzelf heb het probleem een stuk minder, maar een collega van mij die veel met excel werkt, heeft het continue.
We hebben al vanalles geprobeerd :
Skype (click to call) de-installeert, nieuwe updates (met click to call) geinstalleerd, add-ons/ins bekeken (ingeschakeld/uitgeschakeld), register keys bekeken en waar nodig aangepast en nog steeds geen oplossing.
Formaats van 2003 werkblad bekeken en opnieuw opgeslagen naar nieuw formaat, ook geen resultaat.
Onze IT weet ook niet meer wat te zoeken, die zegt doodleuk..zal wel aan clipboard liggen... maar een concrete oplossing, dat hebben we nog steeds niet.
Herkent iemand dit en/of een oplossing beschikbaar ?
Kan hier helaas geen printscreens plakken, zodat ik kan laten wat ik bedoel....
Bedankt,
Jolanda
Bij het kopieren van data (geen formules, puur data) tussen 1 werkblad naar ander werkblad, doet Excel heel vreemd:
- Soms lijkt het of er 2 werkbladen over elkaar heen tentoon worden gesteld.
- Soms kopieert die alleen gedeeltes van de data, in een rare layout
- Verspringen van data.
In ieder geval, hele rare dingen..die ik niet goed kan uitleggen wanneer het gebeurt.
Ikzelf heb het probleem een stuk minder, maar een collega van mij die veel met excel werkt, heeft het continue.
We hebben al vanalles geprobeerd :
Skype (click to call) de-installeert, nieuwe updates (met click to call) geinstalleerd, add-ons/ins bekeken (ingeschakeld/uitgeschakeld), register keys bekeken en waar nodig aangepast en nog steeds geen oplossing.
Formaats van 2003 werkblad bekeken en opnieuw opgeslagen naar nieuw formaat, ook geen resultaat.
Onze IT weet ook niet meer wat te zoeken, die zegt doodleuk..zal wel aan clipboard liggen... maar een concrete oplossing, dat hebben we nog steeds niet.
Herkent iemand dit en/of een oplossing beschikbaar ?
Kan hier helaas geen printscreens plakken, zodat ik kan laten wat ik bedoel....
Bedankt,
Jolanda