cordles toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuuttuut

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Berichten
45
Ik heb een cordles toestenbord en muis maar ik heb nu dus problemen om in de veilige modus op te starten omdat het toetsenbord nog niet werkt zolang de pc niet helemaal is opgestart ,ik heb dat een hele tijd opgelost door er een andere toetsenbord bij te zetten dat een usb aansluiting heeft maar dit vindt ik dus niet echt ideaal is hier ook een andere oplossing voor???
gr Anita
 
Wat vreemd. Ik zit geregeld in de veilige modus met mijn Logitech muis en toetsenbord.
Nergens last van. Of Windows neemt het dan over of Logitech werkt normaal. Dat weet ik niet. Welk merk heb je?
Heb je wel eens opnieuw geinstalleerd?
 
het merk is Logitech,maar ik moet tijdens het opstarten op f8 drukken om in de veilige modus te komen en dat gaat niet,nog een ander voorbeeld als de pc niet goed is afgez;oten dan doet de pc eerst een systeem herstel (of zoiets) en dat kun je annuleren door op een toets te drukken maar dat werkt ook niet omdat het toetsenbord pas actief is als de pc helemaal opgestart is

Gr Anita
 
Je moet zonder Logitech software kunnen werken. Windows neemt het dan (normaal gesproken) automatisch over.
Ik heb een multimedia toetsenbord waarbij F10 mijn downloadmap is. Zit ik in het Bios dan safe ik daarmee.
Het ligt dus niet aan Logitech denk ik tenzij je een multimedia hebt en de F-lock hebt ingedrukt.
Lijkt er meer op dat de Windows driver niet goed is.
Heb je wel op de goede toetsenbord ingesteld?
Typ het type toetsenbord eens in in Google en kijk wat er uit rolt. Vaak zie je ook problemen.
 
Kijk eens in de bios of 'USB legacy support' wel aanstaat, dit is namelijk de ondersteunig voor usb invoerapparaten om zonder driver in de bios e.d. te kunnen werken.
 
LOL, hoe kom Linny in het bios? Dat is toch ook met een toets!
 
Daarvoor zal je dus tijdelijk even een ander toetsenbord er aan moeten zetten, lijkt me logisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan