Core 2 Duo E6300

Status
Niet open voor verdere reacties.

PlayerE

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
5
Heej,

Ik heb onlangs een Nieuwe pc gekocht En had een paar vragen..

-1) In mijn kast zit de volgende processor : Core 2 Duo E6300..
Nou zie ik op Wikipedia dat de snelheid 1866 MHz is.. Vraagje: Betekent het dan dat het 2x 1866 is???


-2) En is het een Snelle Processor..?.. Voor spellen als Cs: Source, C&C Tiberieum Wars.. en dat soort dingen... Tnx :thumb:
 
1- Inderdaad, 1866MHZ per Core

2- Denk dat hij het wel aankan, het spel vraagt 2GHZ voor XP en 2,2GHZ voor Vista.
Hoewel jou'w processor er iets onder zit, zal je dit denk ik niet merken.(Tegenwoordig draait het niet meer zo om het aantal GHZ, maar meer om de rest)
 
1- Inderdaad, 1866MHZ per Core

2- Denk dat hij het wel aankan, het spel vraagt 2GHZ voor XP en 2,2GHZ voor Vista.
Hoewel jou'w processor er iets onder zit, zal je dit denk ik niet merken.(Tegenwoordig draait het niet meer zo om het aantal GHZ, maar meer om de rest)

1) is het dan 3.6 ghz? :p

En me Videokaart is 7500 LE volgens mij uit het hoofd tnx :D
 
1- Eigenlijk wel, maar de meeste spellen ondersteunen dacht ik Dual Core nog niet.

2- Weet niet hoeveel MB je hebt, maar zelf de grootste is niet zo heel goed.
Als je eens spel mooi wil kunnen spelen raad ik je een kaart met 256MB GDDR3 aan.
 
Egt niet.. :eek:

Ik Krijg hem vndg trg want hij was Stuk dus werd er een neiuwe besteld. maar dus als ik strx Fifa 07 Wil spelen gaat tie niet werken zeg jij? ?? ?
 
Even een correctie hier.
Een dual core die op 1866Mhz loopt gaat ook niet sneller dan 1866Mhz.
Beide cores benutten deze snelheid. Het is ook niet zo dat wanneer een auto die 220Km/uur gaat, met twee motoren 440Km/uur kan gaan.

En spellen die Dual Core ondersteunen zijn er al zat, denk maar aan Ghost Recon-Advanced war fighter. Alweer een iets oudere game inmiddels.
Kijk gewoon even naar de specificaties van het spel. Meestal gewoon op de doos te vinden. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan