Core i7 3770 blue screens

Status
Niet open voor verdere reacties.

charl

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2002
Berichten
16
Tsja waar zal ik beginnen.
Heb een PC met uitval problemen
core i7-3770 3500
Asus mb P8P67 de luxe
Radeon hd 7700
8 gb intern
2 hdd en 1x ssd
etc.
voeding 600 watt
Het volgende probleem doet zich voor:
Bij opstarten van MOH gaat de CPU koeler al in de stress.er wordt op dat moment nog niet gespeeld.
Bij spelen van MOH (resolutie maakt niets uit) (Alles staat op max) loopt de pc redelijk soepel, echter bij het eindigen van een spel ronde, in de overgang naar de nieuwe ronde (kaart) wordt het spel gestopt en sta ik weer op buro blad. Net of dat de voeding niet voldoende stabiel is.
Ook heb ik Prime 95 gedraaid en na verloop van een aantal minuten +- 2 checks knallen er 2 threats uit met de vermelding hardware failure en blue screens
Tijdens de problemen staat de pc (Bios instelling) op de Optimal modus.
Kan nl op Power saving gezet worden, op normal, en op Optimal modus.
Nu komt de grap, (eigenlijk helemaal niet leuk) als ik draai op normal of power saving heb ik nergens last van!!!
Ik snap er niets van, wat doe ik verkeerd.
is de combi van moederbord en cpu niet goed? of zo
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke dan heb ik een nare mededeling merk voeding staat niet echt als goed bekend, dus een dikke kans dat inderdaad aan de voeding ligt.
 
oke'.... wat zou volgens jou een alternatief zijn? 600 of 650 watt zou toch voldoende moeten zijn.

Nog even een toevoeging, op dit systeem is de videokaart, het geheugen, de SSD, en het moederbord al vervangen maar het probleem blijft, dus nu idd. zoals ik al dacht kan het dus alleen de voeding of de cpu zijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan