• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Correcte datum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euh.... jij vroeg om het bestand?? Ik vraag alleen enkele dingetjes die ik niet weet. Probeer zoveel mogelijk zelf te maken.

De code die je hebt gepost heb ik er nog niet in gezet nee. Je wilde graag het bestand zien dus bij deze was dat het bestand waar het om draaide.

Begrijp me niet verkeerd, ik sta open voor verbeteringen en tevens, daar waar mogelijk, om de code in te korten met oplossingen die je aan draagt. Dat stel ik op prijs. Als ik ergens iets niet weet kan ik vragen en er komt meestal wel een oplossing. Daar ben ik heel erg blij mee. Maar vertel me niet dat dit geen maakvoormij.nl is aangezien ik er zelf heel veel werk in steek!
 
Ok ok.... Nu graag weer een beetje on-topic ;)

Wie zou voor me aan willen passen, in bovenstaand bestand of hier met een stukje code, hoe ik de invoervakken op een formulier een kleur kan laten geven wanneer er een verlopen datum is ingevoerd? Dat is vooralsnog de laatste vraag gelukkig :)

Het gaat dan om het formulier Frmpencinvoeren en dan bij de textvakken poort en kwik.

Mijn dank zou groot zijn!

Greetz Bas
 
bv.
Code:
tbkwik.backcolor =wit
if isdate(tbkwik) then
 if cdate(tbkwik) <date then tbkwik.backcolor= groen
end if
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan