• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

corresponderen met tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tefal86

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2013
Berichten
16
Beste mensen,

Als docent ben ik bezig met het invullen van beoordelingsmodellen waar uiteindelijk een eindcijfer in komt met een waardering (O, V, G) In de bijlage zit 1 document met 2 tabbladen;
1 een beoordelingsmodel
2 cesuur
Nu staat op tabblad 2 in de eerste kolom de punten die de studenten kunnen krijgen, in de tweede kolom staan de cijfers die daarbij horen en in kolom drie de waarderingen.
Nu voer ik in tabblad 1 alle punten in en komt er een aantal uit in G20.
Vraag: Hoe krijg ikBekijk bijlage Beoordelingsmodel + cesuur MB.xlsx in G21 automatisch de waardering die hierbij hoort uit tabblad 2?
 
Misschien met deze in G21?
PHP:
=VERT.ZOEKEN(G20;Cesuur!A2:C67;3;0)
 
Spreken uw leerlingen u ook aan met 'He'? Bij het invoeren van een niet correcte formule komt er geen foutmelding. Hooguit iets van #WAARDE oid. Of even zoeken op de Engelse equivalent van VERT.ZOEKEN.
 
Schermopname (2).jpg

Beste mensen, wat ik krijg heb ik in de bijlage opgenomen. Duidelijk is dat ik het geen foutmelding mag noemen.....

VenA, dank voor je feedback....
 
Probleem opgelost mag ik aannemen? Of is de roze informatiebalk nog niet opgevallen.
 
Probleem opgelost mag ik aannemen? Of is de roze informatiebalk nog niet opgevallen.

nee, helaas nog niet opgelost.
Server van de onderwijsinstelling is in onderhoud-->vakantie --> office 365 dan niet te bereiken....ofwel, heb een legale versie.
 
Stop eerst eens met het onnodige quoten en plaats even het bestandje opnieuw waarin de formule van Plonske verwerkt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan