Corrupte ntdll.dll bij install xp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fection

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Dag mensen..

Nadat ik mijn pc opgestart heb via cd-rom, en hij de hele setup geladen heeft en de setup wilt beginnen krijg ik de volgende fout:

STOP: 0xC0000221 unknown hard error
C:\Winnt\System32\Ntdll.dll (of een ander specifiek bestand of stuurprogramma)

Nu is dat een bekende fout, aangezien het ook behandeld wordt op de microsoft support website.

Mijn vraag is eigenlijk, zou dit aan de cd-rom kunnen liggen, aangezien het bij 2 pc's voorkomt die ik wil gaan formatteren:S

p.s. heb al gezocht in het forum en gegoogled...en weet dat er vaker gesproken is over dit probleem..
maar ik wil dus weten of het ook aan de cd kan liggen..... Want vervanging van dll, heeft de computer meer naar zeep geholpen

Laatst bewerkt:
Hoi !

Dit: http://support.microsoft.com/kb/314474/nl had je dus al gelezen ?

In principe ligt het niet aan je XP-CD, maar er zou een mogelijkheid zijn dat genoemd bestand beschadigd is.

Alleen: dat wordt doorgaans opgemerkt bij het kopieeren van bestanden naar je HDD.

Toch: op 2 verschillende PC's dezelfde foutmelding geeft te denken !

Leen even een XP-CD van iemand en probeer het daarmee.

Of: kopieer de XP-CD naar de HDD en installeer van daar uit.

Greetz,

Harry.

jep heb de dll al vervangen etc..hielp niks..
Ik heb toch het idee dat het aan de cd ligt, want heb het ook op een laptop die nog perfect werkt..dat als ik via die cd boot dat hij ook de fout geeft.

Ik ga het dan nog maar proberen met een andere cd.....thanks..je hoort als het niet is gelukt

ja daar ben ikallemaal al doorheen gegaan...:)voordat ik deze vraag stelde..
Ik wilde dus niet weten hoe ik dit oplostte..maar of het aan de cd KAN liggen..aangezien ik het gister op een laptop probeerde die nog perfect is en hij ook de fout weergeeft.

Dus ik ga het eerst met een andere cd proberen......als ik die kan regelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan