Corrupte savegame

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
380
Ik heb een corrupte savegame op mijn playstation 2 memorycard. Weet iemand hoe ik deze kan verwijderen :thumb:?
Als ik naar mijn memorycard browser ga en ik klik dan op memory card 1 openen, dan laad hij de savegames tot aan het corrupte bestand en dan slaat ie vast!


Hoop dat een van jullie dit wel eens heeft meegemaakt.


Rolf
 
kijk eens of je game save kaartje een reset knopje heeft. ik heb dat eens bij de oude N64 gehad en door het laartje te resetten was het opgelost, was wel alle gesavde games kwijt .
 
Kan ook een applicatie zijn die je geinstaleerd hebt deze wordt door je ps2 als corrupt gezien haal je die weg dan werkt het niet meer
denk bijvoorbeeld aan een media speler voor je divx films of mp3 speler
ook je internet browser ziet hij als corrupt en je emulators

maargoed is dat het niet leen als je deze niet hebt een 2e kaart kopier daar de goede save games op en formateer deze dan
er zijn ook memorycard explorers en bewerkers maar dan moet je goed zoeken zeker nu iedereen zich meer op de psp aan het richten is
 
Het is me al gelukt. ik heb een Max 64MB Memory card, en nu heb ik de savegame eerst op mijn originele 8MB card laten zetten door het spel en deze vervolgens over gekopieerd naar de 64MB. Toen kon ik ineens weer al mijn savegames zien...

Nu had ik alleen met Action Replay de 64MB card geformatteerd en nu is tie nog maar 32MB, mmmm :rolleyes:

Maarja goed, dit probleem is verholpen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan