corrupted file

• Onderwerp starter Onderwerp starter wkees
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wkees

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2005
Hallo, als ik mijn op mijn computer iets wil uitpakken dan krijg ik altijd een melding waar ''corrupted file'' instaat, ook als ik een spel speel (call of duty) dan wordt ik na zo'n 10 minuten uit het spel gegooit met de melden ''corrupted file 81057'' ik heb windows al verschillende keren opnieuw geinstaleerd maar dit hielp niet. Ik instaleer windows op een oude 8 gb harde schijf en heb ook nog een harde schijf van 80 gb, ik krijg windows niet op mijn 80 gb hardeschijf geinstaleerd heb alles al geprobeerd (opstartdiskettes enz..) kan iemand mij helpen

Met Call of Duty heeft het te maken met files die je automatisch van servers download. Sommige kunnen benodigde bestanden beschadigen. Dan krijg je altijd de foutmelding "corrupt file". Om het probleem in Call of Duty op te lossen moet he het spel gewoon even opnieuw installeren.

ik heb call of duty al een stuk of 3 keer geinstaleerd maar hij blijft het aangeven, al een keer op mijn oude harde schijf en een keer op mijn nieuwe :(

Klinkt als een harddisk met kapotte clusters....

Test je 8GB schijf eens uitgebreid, wellicht dat deze aan vervanging toe is...

Deze computer, rechtermuisklik --> eigenschappen van partitie, tabblad extra en laat je schijf even grondig op fouten controleren.

hallo, ik heb mijn harde schijf nog gecontroleerd op fouten maar hij geeft aan dat er geen fouten zijn wat moet ik nu doen mischien wat tips om windows opnieuw te instaleren (wat mij nu niet lukt)

Geplaatst door Sarvo
Klinkt als een harddisk met kapotte clusters....
Niet echt lijkt me.. hij heeft het al op twee schijven getest.

@wkees: ik ben er bang voor dat er een fout zit op je cd, door een krasje ofzo. Kun je van iemand anders cd's lenen ofzo?

hallo, ik kan wel van iemand cd's lenen mischien is dat een optie. Nu zit ik echter met een ander probleem, ik heb met het programmatje casper xp mijn c harde schijf gekopieerd naar mijn f harde schijf . Alleen op mijn f harde schijf staat nu evenveel geheugen als op de c harde schijf terwijl dat normaal 10 x zoveel was hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn f harde schijf weer 80 gb wordt :( ik wordt echt helemaal gek van mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan