Corsair 512 DDR SDRAM MB 400 MHz maar???

Status
Niet open voor verdere reacties.

wessus

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Hi,

Ik heb een tijdje geleden een geheugen module aangeschaft "Corsair 512 DDR SDRAM MB 400 MHz"

gisteren heb ik even gekeken met het programmatje aida (om te checken wat er in je pc zit enz.)

Ik keek bij geheugen en daar stond alles 512 ddr/sdram enz. alleen tot mijn verbazing zag ik dat hij inplaats van snelheid 400MHz aangaf een snelheid van 200MHz aangaf???

:confused: Weet iemand of dat normaal is of moet ik even checken in mijn bios omdat aantepassen???

Please advise!:confused:

Mvg Wes

Wessus,

Niet ongeduldig zijn, er zijn ook mensen die overdag geen tijd hebben om op helpmij te kijken.
Deze mensen kunnen wel eens werken.:)

Geplaatst door puppie
Wessus,

Niet ongeduldig zijn, er zijn ook mensen die overdag geen tijd hebben om op helpmij te kijken.
Deze mensen kunnen wel eens werken.:)

Hi,

Je hebt helemaal gelijk:thumb:.
Ik werk zelf met een pc op me werk vandaar dat ik kon posten maar inderdaad niet iedereen heeft een pc beschikbaar op het werk.

Nogmaals excuses:thumb:

PS ik ben er uit hoor ,ik heb geen rekening gehouden dat het DDR is :confused: dus het wordt 2X 200MHz=400MHz

Mvg Wes

Geplaatst door gast0225
Misschien is aida32 te "oud" om het geheugen te herkennen.........?

Heb je al gekeken met de nieuwe aida32 ?

Everesthome110.exe

Hi,

Ik heb niet zo goed opgelet:confused:
Ik ben vergeten dat het natuurlijk DDR is en dan geld natuurlijk 200MHz X2=400MHz,stommmmmmm van mij:confused: :D

Maar in iedergeval bedankt voor de help en de link!:thumb:

Mvg Wes

Wellicht ten overvloede:

de maker van aida32 is in dienst getreden van het bedrijf dat Everesthome110 uitbrengt. Everesthome110 IS dus gewoon aida32. (Ontwikkeling aida32 is gestopt, everest gaat door...)

Geplaatst door wessus
Ik ben vergeten dat het natuurlijk DDR is en dan geld natuurlijk 200MHz X2=400MHz

Klopt, ik zat in het begin ook raar te kijken, maar komt idd door Dual Data Rate :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan