Corsair Cooling Hydro Series H50-1

• Onderwerp starter Onderwerp starter iegj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iegj

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2009
hallo,
ik wilde voor mijn pc een een liquid cooling kopen omdat deze heel veel lawaai maakt:shocked:

ik heb alleen een paar vragen hierover:
word mijn pc echt stiller met deze koeling?: Corsair Cooling Hydro Series H50-1
en ik heb gezien dat je hem op 120 x 120 koeler plek moet doen en daar zit er bij mij al een die warme lucht naar buiten blaast. maakt dit ook nog uit?

alvast bedankt!:thumb:

ja, die fan die er als zit kun je weghalen en de nieuwe moet naar binnen blazen. er moet dus koude lucht tegen de radiator worden geblazen. en inderdaad is het iets stiller maar om hem nog stiller te maken kun je altijd nog een stillere fan aan de radiator monteren.

hoi,
Ben zelf ook van plan om deze te kopen.
Voor de beste koel prestaties moet je de koude lucht van buiten de kast naar binnen laten gaan.
Ook kan je de fan die daar nu zit gewoon er op zetten.
Wat je dan hebt is BUITEN-CASE-FAN1-RADIATOR-FAN2

Fan1 die blaast de lucht naar binnen over de radiator, fan 2 die zuigt als het ware die lucht daarvan weg.
Als je echt goede koel prestaties (wat ook leid tot minder geluid) wilt gaan moet je zeker even kijken naar Coollaboratory liquid pro, dat scheelt echt 6 graden met Artic Silver 5.

ik heb hem nu, ben er erg over te spreken. Is ZEER stil, houd mijn Phenom 955 koel op idle 38 graden en stress 57 graden.
Ik heb hem dan wel overclocked op 3,8ghz met een Vcore van 1.5125.

Montage is redelijk, ik zelf die nog nooit een moederbord er uit had gehaald heb met handleiding en youtube filmpjes het gedaan.
Ik heb echter wel andere koolpasta gebruikt namelijk coollaboratory liquid pro (uitspreiden zeer irritant) als hij word terug geklot door Cool N quit draait ie op 880Mhz en een lagere vcore, dan wordt ie in 29 graden.

Me GPU tempratuur is met 3 omhoog gegaan, veder is ook me HDD cage 3-4 graden omhoog

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan