Cossacks EW Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer eerst of dit werkt,

als het goed is heb je een directory bij het spel wat "video" heet. Maak daar eens "video1" van en probeer het spel. Dit heeft wel tot gevolg dat de video aan het begin van het spel niet word getoont.

Maar probeer eerst dit.

Dit heeft inderdaad het probleem verholpen. Dat ik nu de video aan het begin van het spel niet zie intresseert me toch niet zoveel:p

maargoed, hoe kan dit? is het idd door SP2????

Geen idee, dit kwam van de officiele site van het spel, maar de reden van de fout staat er niet bij. Alleen de oplossing.

Maar ik ben blij dat het gewerkt heeft! :thumb:

dmcr probleem

Hallo.

Ook ik heb een probleem met het spel Cossacks.een dmcr.exe probleem
Ik heb een nieuwe PC gekocht en ik kan nu dit spel niet meer spelen.
Ik heb XP op de PC staan net als de vorige.
Bij de Vorige PC speelde het spel wel.
Wat moet ik doen om het spel Cossacks weer te kunnen spelen.
Ik heb alle vier de spelen Cossacks Bact to war, Cossacks The Art Of War, Cossacks European Wars en de Cassacks Napoleonic Wars.
De laast genoemde heb ik nog niet geprobeerd.

Wie kan mij verder helpen.
Graag reactie.

Groeten Carel

hm dat probleem had ik niet maar, al geprobeert om compitiliteitsmodus te doen?
zetten op W98 ofzo??

Waarom kan je het spel niet spelen? installeert het niet of krijg je een foutmelding??

dmcr probleem

Dag.
Bedankt voor de snelle reactie.
Dat heb ik ook geprobeert maar krijg bij het opstarten een fout melding en hij gaat afsluiten vraagt ook het probleem te versturen een dmcr.exe fout.

Deze heb ik niet met de vorige PC gehad.
Bij spel drie zie ik alleen maar kleur strepen wel geluid.

volgens mij heeft jou probleem ongeveer dezelfde oorzaak als mijn voormalige probleem.

Wat je waarschijnlijk moet doen is de map "video" (te vinden in je cossacks map) opnieuw benoemen.. Bijvoorbeeld video1 of videoold ofzo... Dan start het spel als het goed is goed op, enkel zonder de filmpjes in het begin...

dmcr probleem

Hallo.

Bedankt voor het advies , ik heb deze uitgevoerd.
Bij het opstarten van het spel is het beeld zwart met de volgende tekst: In dmcr.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Ik kan het rapport verzenden of niet verzenden.
Er is wel geluid en moet de PC opnieuw opstarten af afsluiten in start.
Ik heb het bestandje een andere naam gegeven ,wat U mij aangaf , ook heb ik geprobeerd in W98 op te starten maar niets helpt.
Wat kan of moet ik hieraan doen.

Graag hulp hiermee want het zou zonden zijn dat ik deze spelletjes niet meer kan spelen.

Met vriendelijke groet.

Carel

Als je eerst eens het hele spel (+uitbreidingen) van je pc verwijdert via Software. (configuratiescherm->Software-> Cossacks verwijderen). Vervolgens opnieuw installeert en daarbij ook de nieuwste patch download en installeert. Misschien helpt dat?
(alsnog met de Video map opnieuw benamen)

Of wat misschien ook kan helpen, download de nieuwste drivers voor je videokaart...

dmcr probleem

Hallo.

Kan U mij ook een link sturen waar ik deze Patch kan downloaden.
Ik heb op de PC de nieuwst drivers.
De PC is nog maar 2 maanden oud en ik moet zeggen ik heb er niet zoveel verstand van.

Met vriendelijke groet.

Carel

dmcr probleem

Dag Heer.

Het heeft even geduurd voordat ik een reactie kon geven.
Ik heb alles wat U mijn aangaf geprobeerd.
Ik heb XP op de PC en heb de nieuwste drivers geinstalleert zelf gedownload.
De spelletjes heb ik van de PC verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Ik heb de Patch van European Wars gedownload en geinstalleert.
Ook heb ik DirectX geinstalleert en de video map een nieuwe naam gegeven ( video 1 videoold) .

Ondanks al deze handelingen start het spel niet op, steeds krijg ik dezelfde fout melding die ik U al heb geschreven.

Graag wil ik van U weten wat ik nog meer moet of kan doen.
Ik zou het jammer vinden als ik met deze spelletjes niets meer kan doen.

Nog bedankt voor de reactie en hulp ik wacht op de volgende en hoop dan dat hij het wel doet.

Met vriendelijke groet

Carel

even voor de duidelijkheid, zo doen het geen van allen? of slechts 1 die niet werkt?

dmcr probleem

Hallo.

Geen van alle.

Bij mij vorige PC wel en die had ook PX dus daarom snap ik het niet.

groeten Carel

Laatst bewerkt:
Hallo.

Geen van alle.

Bij mij vorige PC wel en die had ook PX dus daarom snap ik het niet.

groeten Carel

Helaas, ik heb hier nu geen oplossing voor. Ik heb de status van de vraag verandert in "niet opgelost" mocht dat nog niet gebeurt zijn, wie weet heeft iemand anders de oplossing...
Ondertussen zal ik morgen zelf nog even naar oplossingen zoeken

Beste, de oplossing:

Wanneer je het spel opstart en dus een zwart scherm krijgt en paar seconden later een foutmelding

ga naar deze link:
http://support.empireinteractive.co...217F&PID=BB8D483A-61D5-451C-9DC9-0EC7AE275A9C

1) Download het bestand: ddraw.dll
2) Plaats dit in je cossacks map.
3) Extract het. (Nu staat er dus een bestandje: ddraw.dll bij je cossacks bestanden.
4) Start het spel en speel :D

Bij mij werkt het!

Heel vriendelijk dat je nog een mogelijke oplossing biedt, maar dit topic is al aardig oud ;)

Vandaar eens slotje; verzoeken tot wederopening gaarne per PM of via e-mail (mijn naam @ helpmij . nl)
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan