Could not create Java virtual machine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een desktop... Daar dan gewoon de stroomkabel uithalen?
eigenlijk die hele .minecraft uit appdata halen, toch

tja maar spijtig genoeg ga je dan ook de instelling en informatie verliezen
Maar als het niet anders kan moet je wel.

Opnieuw minecraft installeren werkte ook niet! Waarom werkt Java niet meer met Minecraft!!!!

http://www.minecraft.net/download.jsp

nu die .exe werkt mogelijks niet met java maar te bekijken op de site staat er ook
java -Xmx1024M -Xms1024M -jar minecraft_server.jar nogui

zo bij de download van de jar zou die mogelijks moeten werken.

LET OP bij firewall zou het mogelijk zijn dat niet werkt omdat hij geen verbinding kan krijgen zoals je ziet staat er op het einde .jsp java server pages dus bestaat de mogelijkheid dat ze niet alleen een website maar ook een web applicatie laten draaien en bijgevolg zal er geen kennis in die jar zitten maar zal hij enkel voor visuele doeleinden gebruikt worden.

Ik snap je niet...

Maar in de firewall worden die bestanden wel toegelaten...

Wat kan het zijn?

Je moet ook letten op poorten die hij gebruikt
stel ftp probleem dan is het poort 21
stel http probleem dan is het poort 80
dus zo hebben spelen ook poorten die ze gebruiken maar meestal doet je firewal het automatisch en moet je het program enkel aanduiden maar het probleem zit hem in dat het java is die die poorten gebruikt dus kan je ook java moeten toelaten op die poorten.je kan tijdelijk je firewal uitzetten om een test te doen of deze het probleem is let ook op router en zijn interne firewall

Laatst bewerkt:
Waar moet ik dat testen dan? En waar kan ik dit vinden?
(Moet nog veel leren over dit soort dingen :P )

Eenderzijds heb je zelf al dan niet een firewall geinstalleert nu die moet je kunnen uitschakelen.
dan windowsfirewall
configuratiescherm=>netwerkcentrum=>windows firewall en die kan je ook in of uitschakelen (bij mij zijn er services uitgeschakeld waardoor er in bepaalde schermen niet kan oproepen en of wijzigen).

En als ik dus de Windows Firewall, en de firewall van mijn antivirus (BitDefender 2011) heb uitgezet, moet Minecraft het weer gaan doen?

Ik heb nu alle firewalls uitstaan, maar nog steeds krijg ik dezelfde error!

Ik wil ook een eigen kleine servertje gaan hosten op deze pc, maar zelf bij dat zegt die dat hij de Java Virtual Machine niet kan maken...

HOE los ik dit op? is het hopeloos?

moet je ook eens java virtual box downloaden en javaFX
javaFX zal 3d sneller en gemakkelijker maken en die virtual box kan virtuele machines draaien en mogelijks zal dat het echte probleem zijn geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan