Counter Strike 1.6 (NON-Steam) server probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel518

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
Berichten
255
ik heb een server probleem met counter strike 1.6 (NON-Steam):
moeilijk om uit te leggen dus heb er een video van gemaakt:
wel engels,zodat mensen op youtube (die engels zijn) ook kunnen antwoorden!!!:
http://www.youtube.com/watch?v=9aJxeO0gbTs

alvast bedankt!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Je moet steam hebben om die servers tekrijgen..
Koop counterstrike gewoon voor 15 euro ofzo.

Die nonesteam werkt alleen voor lan of van die netwerk progs
 
Ik ben het met Ozfaw eens.

Bovendien is je video onduidelijk: Er staat: "Could not contact master server to retrieve list". Wie zegt ons dat die ingestelde master server nog echt bestaat of bereikbaar is? Heb je zelf die master server moeten instellen? Indien ja, dan kan niemand (ook niet mensen die ook zo'n non-Steam versie van COD hebben) je verder helpen zonder melding welke server dat dan is.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het met Ozfaw eens.

Bovendien is je video onduidelijk: Er staat: "Could not contact master server to retrieve list". Wie zegt ons dat die ingestelde master server nog echt bestaat of bereikbaar is? Zonder informatie welke master server is ingesteld kan niemand (ook niet mensen die ook zo'n non-Steam versie van COD hebben) je verder helpen.

Als je de naam van die master server liever geheim wilt houden, dan had je je vraag hier niet moeten stellen, vind ik.

Tijs.

De master server is geen speciale server, hier zullen alle door steam dedicated servers in worden weergeven.
Maar om hier toegang voor tekrijgen heb je steam nodig, aangezien deze persoon dat niet heeft laten ze hem ook niet in de serverlijst koekeloeren.

Wat zou het nut van het verkopen van cs 1.6 zijn als iedereen toch alle servers kon connecten met een nonsteam versie :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan