Counter Strike Condition Zero Deleted Scenes

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Ik heb een probleem bij CzDs dat als ik op een punt aan kom in een level (missie) dat het spel zichzelf afsluit. Ik heb direct x 9.0c nvidia drivers laatste drivers alles gechecked met steam diagnostic en hij zegt dat er geen problemen zijn. Ik heb het spel ook al geprobeerd via steam te downloaden maar het maakt niet uit of hij van cd komt of niet. Iemand een oplossing?

ik heb inmiddels een errorlog gevonden die er waarschijnlijk mee te maken heeft

Error:Failed to load dialog file Resource/UI/ClassMenu.res

Function trace:
CFileSystem_Steam::Mount()

Ik weet alleen nog steeds niet wat het probleem is :(

nee dat probleem had ik ook al gevonden ;) het ligt aan mijn videokaart, het spel ging na de loading point wel verder toen ik op direct 3d draaide maar daarna crashde hij alsnog maar het ligt dus aan mijn videokaart ik ga nu ff kijken of ik door de modus aan te passen kan kijken of het werkt.

ik heb andere videokaart geprobeerd (voodoo2 ipv normale fx 5200) alleen nadeel is dat de fx 5200 geen direct 3d ondersteund en de voodoo2 werkt oook niet -.-

Ik heb zelf ook de geforce FX5200
eerst liep die bij mij ook niet zo lekker nu gaat het volgens mij wel beter.
Hoeveel MB RAM geheugen heb je?

256 mb video (ipv de 128 kweet het ben alto :rolleyes: ) en 512 mb gewoon ram 1.6 ghz cpu

Dat geeft niet ik heb toch tijd zat en ik heb het nu ook op www.steampowered.com gezet misschien dat ze daar een oplossing weten (hopelijk :confused: )

Met welke missie heb je het probleem ?

Ik kan namelijk de eerste niet spelen, ineens crash ie miss ligt het aan de grote van map in CZ: DS.

Anders zet je video kaart op maximale snelheid

k heb het probleem vreemd genoeg bij alle missies dat als hij bij de 2e (niet de eerste!) load aankomt hij gewoon afsluit dit probleem heb ik nog nooit gehad en was er in 1x ik heb andere resoluties e.d geprobeerd maar werkt neit

raar was wel dat hij op direct 3d (D3D) wel goed werkte (voor zover dat kan met een kaart die OpenGL nodg heeft) en toen laadde hij en ging hij verder.

Nee ik heb een Sh*t ding

geitergrerde met 64MB

Maar deze kerst krijg ik nieuwe onderdelen :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan