Counter Strike Condition Zero Deleted Scenes

Status
Niet open voor verdere reacties.
alles wat geintegreerd is is rommel (qua geluid en video dan:p)

brutal gamer is het al gelukt? zo ja wat zijn dat je video/game/windows instellingen

ik was gisteravond weg en daarna ben ik gaan gamen.
sorry ik zou er vanavond ff naar kijken

maakt niet uit, maar ik zit wel te overwegen om windows te herinstalleren maar ik denk neit dat dat veel gaat oplossen ik w8 iig op de resultaten.

maakt niet uit, maar ik zit wel te overwegen om windows te herinstalleren maar ik denk neit dat dat veel gaat oplossen ik w8 iig op de resultaten.

mijn advies =
stop meer werkgeheugen in je pc (256MB er bij op zen minst)
herinstal CS:ZDS:thumb:

dat is water naar de zee dragen, ik heb 512 inzitten spel vereist max. 256mb en daarbij heb ik hiervoor nooit problemen mee gehad.

k heb iets anders geprobeerd, video mode op Direct 3D (D3D) en dat werkte (2 seconden) hij was klaar met laden en toen kon ik verder gaan maar toen crashte hij als nog :confused:

raar man.
Vanavond moet ik werken dus lukt me ook al niet.
Sorry man, ik probeer het zo snel mogelijk te doen.

ach ja het weekend komt eraan ;) ik heb wel iets gevonden op de lag in condition zero dat met performance en niet met internet heeft te maken, je moet het proces hl.exe (in task manager) lage prioriteit zetten, en als het goed is is je lag dan weg, ik d8 miss werkt het ook bij deleted scenes maar dat was dus niet zo :(

nu is het meest *** wat er kan gebeuren gebeurd, mijn pc is dood -.- de processor is verbrand. Het was al een oud beestje maar toch de tests blijven voor mij nu staan totdat k een nieuwe pc heb

nogal ja. nog gelukt met het proberen?

hey
Ik denk dat je de hoop op kan geven, ik was dus ziek. En ik had zaterdag mijn Nintendo Wii gekregen dus was daar druk mee bezig :rolleyes:
En ik heb morgen operatie aan mijn teen (nagel wordt verwijderd)
Maar ik weet zo goed als zeker dan, counter strike: Condition Zero het bij mij nu gewoon deed.
Waar het aan ligt ik weet het niet.
Misschien omdat ik meer RAM geheugen had, ik had eerst 256 en nu 768.
Dus hij doet het wel bij mij, als ik er aan toe kom zou ik het voor je testen.
Sorry dat het tot nu toe niet is gelukt

ik denk ook dat het aan het systeem ligt want eerst werkte het wel, en ik moet nu toch een nieuwe pc kopen daar gaat dus ook gelijk nieuw geheugen in etc. :D iig bedankt voor alle reacties

Waarschijnlijk lag het aan de CPU / ventilatie, ik weet niet of je er andere "grote" bewerkingen mee hebt gedaan. Zorg er met de nieuwe PC er voor dat je een voldoende ventilator in hebt.

nu is het meest *** wat er kan gebeuren gebeurd, mijn pc is dood
R.I.P :confused:

Laatst bewerkt:
wat waarschijnlijk was gebeurd omdat het koelblok al 1x van de processor was gehaald dat de processor te weinig warmte kwijt kon aan het koelblok omdat de koelpasta half weg was. maar k al bij de nieuwe idd voorzichtiger zijn met dat soort dingen iig thnx :) :thumb:

mijn woorden over onboard rotzooi neem ik trug :rolleyes: k heb een nieuwe pc die onboard videokaart heeft die cs source gewoon op vol kan draaien zonder haperingen ik ben er ook gelijk 8ergekomen wrm hij op het laadpunt crashte het was een videokaart die niet volledig werd ondersteund ik hoop dat jullie hier ook iets aan hebben :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan