Counter strike server errors..

Status
Niet open voor verdere reacties.

RACOON

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2003
Ik heb een probleem ik ben de gelukkige eigenaar van het orginele pakket Half-life generations...

Telkens als ik wil gaan spelen zegt hij bij counter strike want dat wil ik spelen...

You cannot connect to server which is operating under a different protocol version..... :rolleyes:

Helppppp, de vraag is dus wat bedeolen ze nou en/of wat kan ik er aan doen

GReettzzzz Racoon

Zorg dat je de files

csv15full.exe en hl1110.exe

binnenhaald en installeerd

Ja gewoon updaten dan is het probleem verholpen, let wel op: eerst half-life updaten dan pas counter-strike. Je kunt dit simpel doen met een auto update proggie die wel op de site van sierra is te vinden.

klopt dat probleem hebbik ook gehad, ik had gewoon reinstalled en het werkte weer

Geplaatst door KaWouter
Zorg dat je de files

csv15full.exe en hl1110.exe

binnenhaald en installeerd

Tenzij hij de stand alone versie heeft, die bij Generations inbegerepen zit. Dan hoeft ie alleen cs 1.0.0.5 te hebben.

Ik heb de versie al geupdate via www.counter-strike.nl

en inderdaad hij is nog wel aan t zeuren dat mijn versie te oud is terwijl ik de laatste updates erop heb gezet :S really weird isn't it ....:rolleyes:

Greetzzzzz Racoon :)

Laatst bewerkt:
NOG NIET GELUKT :(

WEET IEMAND NOG IETS IK WEET HET NIET MEER IK BEN AL POOSJE BEZIG ENE....TJAH HET WIL NIET ECHT WERKEN.....:(

Ik hoop dat er iemand is die mischein wel hetzelfde heeft gehad en wel tot een oplossing kwam zodat k er msichien alsnog uit kom.....

GReetz Emiel

thks voor reactie :)

ehhm ik weet niet hoe je dat ziet maar ik denk de stand alone versie ......heb namelijk gewoon in winkel toendertijd een pack gekocht met alles erin...

half life
Opposing Force
Counter strike
Bleu shift

gewoon bij dixons gehaalt....het rare is dat hij het eerst wel deed en nu niet meer :S

Emiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan