Counter Strike Source praat programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hey iedereen

Ik heb het spel Counter Strike Source gekocht. En soms als ik in z'n server zit hoor ik mensen praten met zulke commando's zoals: Enemy are at the hostails
ofzo (weet nie precies hoe je dat schrijft:P)
Maar weet iemand hoe dat programma heet?

GROETIES JOSSI

Waarschijnlijk hebben ze dan teamspeak, gewoon ff googlen (of mag dat werkwoord niet meer:P)

nee het is geen teamspeak, anders zou je het in de game niet horen.

Het is van de game zelf. probeer het zelf maar eens, standaard de K ingedrukt houden :thumb:
Komt rechts in beeld een geel speakertje in beeld

En druk op "V" voor voice commands. K is om te praten via microfoon, V is om voorgesample-de commando's te geven.

Ja... ik weet dat je zo op K kan drukken en dan praten. Maar ik zie dan bij die gasten dat ze zo praten via dat K gedoe..(want ik zie dan z'n balkje rechts). maar ik hoor dan een computer stem niet hun eigen stem. want die stemmen zijn allemaal hetzelfde van verschillende mensen. en bij V kan je niet zulke commando's geven. dus... hoe zou dat kunnen

ik heb aan die gasten gevraagd maar ze geven geen antwoord.
ik weet nie of jullie iemand van die clan kent. ze heten: Defrag.com
volgens mij:P

Dan kan het nog zijn dat er bots in de game zitten, deze praten idd wel met elkaar zeg maar.

wacht eens ff.... ik weet nie precies wat BOTS zijn... maar ik zag bij die Defrag.com gasten bij hun Ping gedoe: BOT
staan.
dus het zullen wel BOTS zijn ja...
maar wat zijn BOTS eigelijk???:)

Dat zijn computer gestuurde mensen, zeg maar als je een singleplayer game speelt, er zijn servers die de online mensen aanvullen met bots.

Wat is je STEAM naam, kunnen we een keer game :thumb:

mijne is Chielio_NL

OW okej bedankt

mijne is:

DA_Critical_Error

Laatst bewerkt:
je zal wel de voice commandos in het spel zelf bedoellen die je met deze 3 toetsen bedient: c, v, z

Groetjes 1337_WOLF :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan