counter strike source

Status
Niet open voor verdere reacties.

moes

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
66
goeiemorgen, ik heb geprobeert counterstrike source te instaleren van een legale cd
maar zodra ik de cd er in heb en het opstart scherm verschijnt met de keuze, iinstaleren, hulp etc etc,
als ik op instaleren druk dan gaat de pc denken en verschijnt er
" coulnd find hl2.exe . coulnd launch counter strike etc etc, waar find ik dan hl2.exe
(halflife2.exe staat het voor)
alvast bedankt
 
lol

ik heb ook het spel counter strike source het is gebaseerd op half life 2 dus hl2.exe betekent half life 2 je hl2.exe bestand staat in taakbeheer als je het spel opstart bij processen mischien moet je het spel opniew instaleren hier moet ie staan C:\Program Files\Steam\SteamApps\jouw steam naam\counter-strike source moet je naar de half life 2 teken kijken hij is oranje en er staat hl2 naast dus dat is de exe file als ie er niet staat probleem dan het spel opnieuw instaleren of ruilen
 
hij staat er in maar ik krijg : In hl2.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.Onze excuses voor dit ongemak.

daar onder staat : U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.


ik heb m al 3 keer opnieuw geinstalleerd wat kan ik nog meer doen?:confused: :(
 
lol

je draait hem wel op xp of windows 2000 :rolleyes: miscien is je graphische kaart niet compitable met css of te weinif werk geheugen kan jij je pc info hier neer zetten :thumb: :) :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan