counter strike source

Status
Niet open voor verdere reacties.

briezer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
4
hallo ,

IK heb hier een vraag ivm cheats invoeren bij counter strike source.

IK Heb de cheats opgezocht via google maar mij vraag is nu ,
goe open je de console voor de cheats in te voeren bij mij werkt de tilde(~) niet om de console te open of moet je die gewoon bij de chat intoetsen (y).

ik hoop dat ik een antwoord krijg
 
hallo ,

IK heb hier een vraag ivm cheats invoeren bij counter strike source.

IK Heb de cheats opgezocht via google maar mij vraag is nu ,
goe open je de console voor de cheats in te voeren bij mij werkt de tilde(~) niet om de console te open of moet je die gewoon bij de chat intoetsen (y).

ik hoop dat ik een antwoord krijg

Maar onthoud 1 ding, een cheat in css staat als een hack en is ILLIGAAL. Als er toevallig iemand een demo maakt en opstuurd naar steam, wordt je account geblockt en kun je niet meer gamen.

Ook in onze server krijg ( in de meeste trouwens ) een permanente BAN. Ik denk dat je counter strike source nog niet zo lang hebt, anders had je dit geweten.
 
Wie zegt dat hij ze voor MP wil gebruiken? Voor hetzelfde geld gaat het om Single Player
 
Oke, geen SP dan maar tegen bots local
 
Oke, geen SP dan maar tegen bots local

OK moet ik je gelijk in geven, dit kan :eek: . Maar wat ik in de post zei is ook niet geheel onbelangrijk. Moet zeker onthouden worden voor als TS online gaat, anders is het zo jammer geld ( mits legaal gekochte game).
 
Natuurlijk maar ik neem aan dat de TS die niet zoekt want ik ga er vanuit dat hij de regels ook heeft gelezen in deze sectie...
Lees dit voordat je een bericht plaatst
Voordat je een vraag in de cheats-sectie plaatst neem dan eerst onderstaande mededeling even door.

Onder cheats verstaan wij:


* Codes voor het overslaan van levels.
* Trainers voor singleplayers.
* Andere singleplayer modificaties (godmode, give ammo, etc.).

Vragen met betrekking tot de cheats in een multiplayer mogen hier niet gesteld worden.

Hieronder worden verstaan:

*PunkBuster hacks en overige anticheat software hacks.
* Aimbots.
* Wallhacks.
* Multihacks.
* Andere multiplayer modificaties met als doel een voordeel te behalen ten opzichte van spelers welke deze software niet gebruiken.
 
hey , ik wil het gebruiken voor tegen bots enja online kanje de cheats toch niet gebruiken of wel?

alvast bedankt voor te reageren enja tzijn degene die de cheats afraden die ze zelf gebruiken.....
 
hey , ik wil het gebruiken voor tegen bots enja online kanje de cheats toch niet gebruiken of wel?

alvast bedankt voor te reageren enja tzijn degene die de cheats afraden die ze zelf gebruiken.....


Je kan hacks wel online gebruiken, je heb ook niet beschermde servers. En het is net als een virus, de hack loopt altijd voor op de beveiliging.

"die het afraden gebruiken het??" Nee hoor, ik ben zelf admin op een server, je komt ze regelmatig tegen. En als je gepakt wordt doot Steamban's of een dergelijke kom je automatisch niet meer in. En het kan dat je Steam account geblokkerd wordt, -> je kan dus niet meer inloggen op je account.

Je kan ook zelf een server opzetten, met psw b.v. en de maniadmin plugin downloaden klik= zeer makkelijk in gebruik. Je kunt de bots slayen, kicken, enzzzz.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan