counter strike

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
als ik steam wil installeren zegt ie dat mijn code in gebruik is door een andere programma. en dat klopt ook halflife etc heb ik geinstalleerd met die coe. en steam werkt dan niet. is er een manier om steam te installeren zonder halflife enzo he;lemaal te verwijderen vanwege mijn cd-key

alvast bedankt:thumb:

Of het werkt als je het opnieuw installeert weet ik niet. Op een legale manier is dit niet te omzeilen.

ik heb de spel gewoon eerlijk gekocht uit de winkel. maar omdat hij steeds aangeeft dant exctebal out of date is is (sorry voor mijn slechte engels:p ) een er bij een andere topic de oplossing was installeer steam. wou ik het ook proberen. maar de spel zelf is gewoon legaal. gekocht bijkintertoys. alleen steam gedownload via het internet. en geeft ie aan dat je een serie code hebt die al in gebruik is. terwijl als ik op internet ermee ging dan zei ie dat niet. dus cd-key kan nie gestolen zijn. maar volgens mij denkt steam dat ik de spel nog nie gekocht.

:confused: Dat je hem gekocht hebt in de winkel wil nog niet 100% garanderen dat je CD key niet gepikt is, er zijn natuurlijk altijd types die hem kopen en terug brengen en de cd-key blijven gebruiken, of hij is gegenereert door een key-generator programaatje.

Maar de melding "executable out of date" lijkt mij meer iets dat je eerst het spel moet updaten voordat je online kan spelen.

ja maar ik heb de nieuste update al gedownload en ge installeerd. en nieuwer is er nog nie. zie topic over team fortress classic. die had et zelfde probleem. en toen hij steam installeerde werkte alles weer en werd het niet weer gegeven. en team fortress classic is een versie van halflife net als counter strike

Zonder half life installeren gaat zeer zeker niet, steam heeft nl ook je orginele key van half life nodig.
Als je eerst half life installeerd, daarna de half life update installeren en daarna steam, werkt dat niet? Welke half life update heb je? 1.1.1.0?

ja ik heb die update. ik heb eerst halflife ge installeerd. moet ik het opnieuw doen installeer

zal ik halflife helemaal verwijderen. en dan eerst steam installeren. of werkt dat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan