counter strike

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferry100

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2003
hee

ik heb een probleem,
ik heb net nieuwe counter strike gekocht en als ik mijn cd key invoer dan zegt hij dat je het misschien verkeerd heb ingetypt maar ik heb het een aantal keren geprobeerd maar hij blijft het zeggen..
een vriend van mij zei dat ik mijn naam moest veranderen in het spel maar waar doe ik dat...????
bij voorbaat dank..
ferry

Ik weet niet of je je naam moet veranderen. Kan ik me niet voorstellen.

Maar goed, kijk goed bij het invoeren van de serial of je niet I en 1, 0 en O, l (L) of 1 of I door elkaar heen haal.
En vergeet niet om de - te gebruiken tussen de cijfers door.
Werkt het nu nog niet, dan kan je beter terug gaan naar de zaak en vragen voor een andere CS met een goede serial.

Succes. Dippo.

ik neem aan dat ie legaal is en als t nou niet werkt zou k gwoon trug gaan naar de winkel:p

suc6:thumb:
[ .. >> kevin << .. ]

Is dit 1.5 of 1.6

als het 1.6 is moet je steam gebruiken
daar moet jij een account aanmaken met:
naam
w8woord
serial-key

maar het is waarschijnlijk dat je key al ingebruik is omdat er veel key zijn gehacked ik heb mijne ook gekrgen ik heb altijd al cs gespeelt illegaal.
Ik ken ook iemand die had het spel gekocht en de key was al in gebruik.
ga gewoon terug in naar de winkel en nieuwe vragen daar moet jij recht op hebben omdat hij al in gebruik is. je kan ook naar valve of steam emailen. dat moet je kunnen bewijzen dat die cd van jouw is met key. dan gaan hun kijken onder wie die key is geregistreerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan