Counter strike

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvandermeyde

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Berichten
412
Hallo,

ik heb zojuist counterstrike gekocht en geinstalleerd. Als ik hem opstart krijg ik de foutmelding die in de bijlage staat. Dit zijn mijn Geheugen gegevens, gescand met aida32:


Fysiek geheugen:
Totaal 127 MB
Gebruikt 100 MB
Vrij 27 MB
Percentage 79 %

Wisselbestandgrootte:
Totaal 498 MB
Gebruikt 259 MB
Vrij 239 MB
Percentage 52 %

Virtueel Geheugen:
Totaal 626 MB
Gebruikt 359 MB
Vrij 266 MB
Percentage 57 %


Volgens mij moet het gewoon kunnen. Ik hoop dat 1 van jullie een oplossing heeft.



:thumb:
 

Bijlagen

  • fout.jpg
    fout.jpg
    7,6 KB · Weergaven: 27
hij zegt gewoon dat je te weinig geheugen hebt
 
wat heb ik daar nou aan... Ik vraag niet of je wilt herhalen wat in de vraag staat... Ik heb denk ik niet te weinig geheugen want half-life 2 doet het wel gewoon. Ik vraag of die spel nog toekomst heeft op mn computer :D . En zo ja, wat moet ik doen.
 
Laatst bewerkt:
Waar staat je vraag dan?? En ik zie nergens waar jij zelf vermeld dat je te weinig geheugen hebt..
Maar of het toekomst heeft ligt aan je compu, wat heb je voor systeem?
 
windows xp. Mn videokaart kan het allemaal wel aan. Maar ik denk dat ik een patch ofzo moet installeren
 
cpu, ram en videokaart lijken me al voldoende:). hoewel: er wordt gezegd dat je te weinig geheugen hebt: geef es de grootte van je Hard Disk aan en ook hoeveel er bezet/vrij is.
 
Geplaatst door leonvandermeyde
wat heb ik daar nou aan... Ik vraag niet of je wilt herhalen wat in de vraag staat... Ik heb denk ik niet te weinig geheugen want half-life 2 doet het wel gewoon. Ik vraag of die spel nog toekomst heeft op mn computer :D . En zo ja, wat moet ik doen.

Je wilt van ons een oplossing en het enige wat je geeft is een geheugenrapport van aida en een foutmelding.

Hoe meer info jij geeft hoe meer wij kunnen gaan helpen
 
Probleem is gedeeltelijk opgelost. Ik heb heel mn comp geformateerd, en hem weer opnieuw geinstalld. Nu doet ie het ineens wel. Maar ik heb nu een ander probleem. Als ik in een server wil en ik druk op join game gebeurd er nix. Weet iemand hier iets op?



(gebeurd bij elke server)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan