Counters (bravenet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Disturbed

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2002
Ik was net op mijn site en daar stond een bericht dat ik mijn counter moet updaten op de website van bravenet.

Nou ok, ff doen dacht ik.

Maar nou is er zoveel veranderd dat het zo'n lelijke counter is en ook heb ik geen keuzemogelijkheden in counters. Zie ik misschien iets over het hoofd?

Of weet iemand nog een andere site voor (het liefst) gratis counters.

Ik heb hem inmiddels ook op mijn site geplaatst :)
Bedankt voor de tip.

Maar Sebastiaan, jij hebt het over vele extra's. Noem der dan eens een paar, ik kan ze zo 1 2 niet vinden.

Surf maar eens naarhttp://www.mynedstat.com en vul daar je gebruikersnaam en wachtwoord in. Ga dan naar statistieken van je teller Dan zie je hoe mensen bij je site gekomen zijn. Met welke browser, resolutie. En je kan meerdere tellers plaatsen. En uit welk land ze komen.

Hier Paulus....
je kan wel leuke en interesante info opzoeken vanuit jou login, zoals landen, searchengines die gebruikt zijn, links die niet werkten, meest gebruikte woorden of termen die gebruikt zijn om je pagina te vinden ect.ect.
En je komt in 'n bekendheids lijsje, Probeer maar zo hoog te komen....Ik ben ooit op 92 gekomen (niet slecht)
Groetjes en succes en veel plezier met je nieuwe teller
de Paulus

In je code van Nedstat zit ergens dit regel

nedstatbasic("ACBiFgVotzVYdz6ZYWmBeJwvA/hw, 0);

dat 0 op 't einde moet je veranderen in 1
Probeer 't nou eens
Groetjes en Succes
de Paulus

Disturbed....zijn die BABES op jouw pagina vriendinen van jou, zoja dan kom ik persoonlijk je netstat in orde maken ....
nedstatbasic"ACBiFgVotzVYdz6ZYWmBeJwvA/hw, 0);

Omdat jouw pagina "ge-redirect" word moet je die 0 ( die vind je in je code) veranderen in 1
de Paulus

tis opgelost.

En was het maar waar dat die babes vriendinnen waren :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan