Counterstrike doet erg raar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
Als ik probeer te gaan spelen, en ik zit in op een server, dan reageert alles heel raar, als ik bijv naar voren loop reageert hij te laat, als ik om me heen kijk gaat dat niet vloeiend maar heel stroef, aan het begin langzaam dan iets sneller...iemand misschien een idee hoe dit kan komen? ik heb het nog nooit gehad, normaal speelde ik het gewoon, ik heb counterstrike ook een paar keer opnieuwe geinstalleerd.

Is dit alleen in Counterstrike, of heeft ie ook problemen met bijvoorbeeld 3Dmark?

ja kijk es hoe hoog je ping is meer dan 100 kan soms al voor een lag zorgen

Dat is het niet...ik heb het spel al een paar keer opnieuw geinstalleerd, normaal kon ik met een 100+ ping al redelijk spelen, maar nu doet hij erg raar..dus geen lag denk ik.

Wat is 3Dmark eigenlijk?

Geplaatst door MichaelH
Dat is het niet...ik heb het spel al een paar keer opnieuw geinstalleerd, normaal kon ik met een 100+ ping al redelijk spelen, maar nu doet hij erg raar..dus geen lag denk ik.

Wat is 3Dmark eigenlijk?

Systeemtester. Als tie bij 3dmark (overal te downloaden) ook dwaas doet dan ligt het aan je pc en kan je oplossingen gaan bedenken. (soms wilt gewoon defragmenteren ook wel eens helpen.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan