Counterstrike en steam

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Ik probeer al enkele dagen een antwoord te vinden op internet maar zonder resultaat.

Ik speel al een jaar op internet met het spel COUNTERSTRIKE.Nooit geen probleem gehad.

Meer en meer spelen mijn vrienden op het internet met counterstrike 1.6.Dit gebeurd langs STEAM.

Mijn zoontje heeft steam gedownload en alles op zijn PC geinstalleerd en geen enkel probleem.

Nu heb ik hetzelfde gedaan:steam geinstalleerd.Maar als ik dan counterstrike wil opstarten slaat automatisch mijn computer af op slaapstand.Mijn scherm slaat dan op slaapstand(zwart beeld)

Heeft iemand ooit hetzelfde probleem gehad of weet iemand wat het probleem is?

Graag hulp aub
 
pc : AMD atlon 2800+
geheugen : 512
graf.Kaart nvidia gforce5600fx

De pc van mijn zoon is minder als die van mij en daar draait steam zonder problemen.

Op het forum heb ik al dagen gezocht,maar daar vind ik ook geen antwoord.
 
Steam is een geweldige uitvinding..not! Ik heb ondertussen alle foutmeldingen ook al wel een keer gehad, deze nog niet. Heb je dit probleem ook als je bijvoorbeeld via steam day of defeat speelt?
 
Heb je je drivers voor je videokaart up-to-date?? Daar kom ik nl vaak op uit als ik ff google
 
Na nog een paar testen met mijn grafische kaart ,heb ik nog het volgende gevonden.

Mijn scherm(flatscreen LG1710s)is ingesteld op 75 mhz.

Stel dat ik deze verhoog naar 100Mhz,dan heb ik het zelfde probleem als bij het opstarten van STEAM.
Misschien weet iemand nu meer.

Thanks
 
steeds hetzelfde probleem,net zoals CS en Halflife

Het rare is dat CS wel speelt buiten dat steamgedoe.
 
Raar maar waar !!!

Ik heb aan mijn PC het scherm van mijn zoon gehangen,geen lcd maar een gewoon scherm.en wat dan ?

Het spel start op zonder problemen.
Dan heb ik in het spel de videoconfiguratie veranderd(van 16 bits naar 32 bits en 1074x728).

Dan terug mijn LCD eraan gehangen en het probleem is opgelost.

Nu zou ik toch wel willen weten waarom ??

In ieder geval bedankt voor de hulp.

Thanks
 
Steam start dan automatisch op in 640 keer 480 volgens mij, r_mode 3, misschien pakte je beeldscherm dat niet lekker o.i.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan