Counterstrike probleem!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fabianva17

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
1
hallo mensen,

het is misschien een domme vraag, maar hoe en waar instaleer ik (gratis) countersrike?

heb al een aantal dingen geprobeerd maar snap er niks van:shocked:

en moet je ook een account aanmaken of zoiets?

zou iemand mij kunnen helpen?

alvast bedankt

Fabianva17
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst.
Verplaatst Overige software ---->>> Spel werkt niet (meer).
 
Laatst bewerkt:
Helaas is Counter-Strike niet gratis en dien je hem dan ook te kopen. Aangezien wij hier niet helpen met Warez mag dit topic daarom ook gesloten worden.

Indien je van plan bent om hem te kopen, ga dan naar www.steampowered.com en installeer het programma Steam. Maak via dit programma een account aan (gratis). In het programma kun je vervolgens het spel kopen met behulp van PayPal of Click-and-Buy of Credit-card. Click and Buy gaat het snelste, omdat je hun kunt machtigen om van je betaalrekening af te schrijven. Het spel kost slecht € 9,99 dus zeer goedkoop om hem te kopen...
 
Laatst bewerkt:
hallo mensen,

het is misschien een domme vraag, maar hoe en waar instaleer ik (gratis) countersrike?

heb al een aantal dingen geprobeerd maar snap er niks van:shocked:

en moet je ook een account aanmaken of zoiets?

zou iemand mij kunnen helpen?

alvast bedankt

Fabianva17


Ik weet er wel raad van ;) heb het zelf ook maar jammer heb ik niet sourch maar de normale counterstrike 1.6 non steam ;) als je het wilt add me maar op msn *knip*

Uit de huisregels: het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan