counterstrike source

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander678

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
hallo

ik heb cs source gekocht (game)
en nu doet hij het gewoon goed als ik loop
maar als ik dan iemand wil schieten dan haperd hij ....
waar ligt het aan?
er zit een 256 vd kaart in
512 geheugen
het is een p4 1.8 processor...

ik denk mijn geheugen

weten jullie iets?

Sowieso is je videokaart aan de lage kant en zoals je zelf al zegt, je geheugen is ook minimaal.

1GB is tegenwoordig toch wel standaard en 2GB wordt vaak aangeraden.

Toch zou ik dit systeem niet gauw upgraden, ik zou dan eerder een compleet nieuw systeem aanschaffen.

Het gaat mij erom dat wanneer ik nog een AGP-slot in mijn pc heb (en dat is vast het geval bij de topicstarter) dat ik dan nog geld uit ga geven voor een nieuwe AGP-kaart welke ten eerste qua prijs/prestatie duur is vergeleken met een PCI-E kaart en ten tweede niet zo heel lang meer mee zal gaan.

Je hebt er dan misschien nog 1,5 jaar plezier van maar daarna moet je alsnog een compleet systeem aanschaffen omdat de systeemvereisten van een spel hoger liggen...

edit: Het haperen kan ook aan je internetverbinding liggen of aan de server-latence

@frank: Naast leesvoer voor mij, deze voor jou ;)

Laatst bewerkt:
CounterStrike source is een game die meer aan je processor knaagt dan aan je GRAKA.

Kijk goed welke instellingen je hebt, en of je interet verbinding goed is, let op ping van de server.

Wat je ook kan doen zijn de volgende commando's in de console voeren:

cl_updaterate 101
cl_rate 101
rate 25000

De console krijg je door ~ ( naast de 1 ) in te typen. Lukt dit niet ga naar opties, naar de keyboard, klik op advanced en dan dat ding van console aanvinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan