counterstrike?

Status
Niet open voor verdere reacties.
van wat ik weet is counterstrike een mod van halflife
dus heb je halflife nodig
je heb hem wel counterstrike als fullgame
maar die is niet gratiz
als je hem nog kan vinden btw
 
Voor iedereen: Je hebt tegenwoordig (nou, toch al langere tijd) geen Halflife nodig om Counter-strike te kunnen spelen

Download het programma Steam 2.0 BETA (http://www.tweakzone.nl/downloads/bekijk/1602) en installeer het, counterstrike 1.6 beta wordt dan ook geinstalleerd en je kunt spelen!
 
bedankt smartguy.

Maarre smart... moet je dan ook half-life hebben, of zit half-life er al standaard in, en geuky bedankt voor de info;)
 
Re: bedankt smartguy.

Geplaatst door game-master
Maarre smart... moet je dan ook half-life hebben, of zit half-life er al standaard in, en geuky bedankt voor de info;)

Dan heb je geen halflife nodig, tenminste bij mij werkte die :) En ik heb geen HalfLife
 
ok.

Okey, maar nou krijg ik een klein vesnter te zien, met availible gamesw, en daarboven My games, nou staat er bij my games counterstrikke dus daar klik ik op, nu doet hij wat, ik weet niet wat, maar ik moet nog 38 minuten wa8ten, installeert hij het spel nu ofzo.?
Trouwens ik heb geen half-life en counterstrike heb het spel al 3 keer gekocht, bij de eerste keer cd-key al in gebruik, 2de keeer kreeg ik de doos er niet bij, 3de keer liep et niet op xp ofzo. Maargoed doe ik het nu goed met dat installeren ofzo.
 
probleem.

Als ik dan die counter strike ven jouw link(smartguy)
Dan wil ik een server joinen en dan loopt me pc vast, ik bdoel neit vast taan maar eht spel reageert steeds niet al 6 keer niet,hij probeert te connecten, maar hij loopt dan vast het spel dan. Hoe los ik dit op, of speel je alleen maar half-life.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan