Covers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.336
Wie weet een goed programma om Cd covers te make?
Ik heb wel goede programma's om de voor en achter kant te make, maar ik wil er 1 hebbe waarmee ik ook de stikkers op de cds kan make.
(als ik dat bijv. met nero cover designer doe en ik print die stikker dan is die stikker niet op de goede plaats afgedrukt)

Alvast Bedankt :thumb:
 
Zowel Nero als Easy CD Creator hebben dat er bij zitten. Je moet het natuurlijk wel instellen/aanpassen naar de door jou gebruikte stickervellen.
 
Geplaatst door Wim1960
Zowel Nero als Easy CD Creator hebben dat er bij zitten. Je moet het natuurlijk wel instellen/aanpassen naar de door jou gebruikte stickervellen.

en hoe doe ik dat dan :confused:
 
Helaas kan ik je daarmee niet verder helpen. Ik gebruik zelf Easy CD Creator. Gezien het aantal mensen op het forum dat een grote voorkeur heeft voor Nero, neem ik aan dat er heel snel reacties komen.
 
Ik denk dat ik wel weet hoe het moet maar ik weet niet welk soort papier ik heb ( hoe dat heet)
Het zijn stikker velle van Dixons en er kunne 2 labels p.p. op, en ze staan in het midde


Weet iemand hoe deze heette ?
 
stickers label

hallo ik heb deze stickers ook twee op een vel,en heb ze ook bij dixons gekocht,ik heb ze al een tijdje, en het een keer geprobeerd te maken, het lukte wel aardig,maar kreeg ze ook niet precies in het midden.
merk is ednet die hebben ook een site www.ednet-ag.com ik heb een malletje,om in het midden te zetten,en zo de labels erop te doen. het is wel te doen maar je moet,precies de goede afstanden invoeren.
ik heb het programma klick,n design hiervoor!
 
Re: stickers label

Geplaatst door seeburg100
hallo ik heb deze stickers ook twee op een vel,en heb ze ook bij dixons gekocht,ik heb ze al een tijdje, en het een keer geprobeerd te maken, het lukte wel aardig,maar kreeg ze ook niet precies in het midden.
merk is ednet die hebben ook een site www.ednet-ag.com ik heb een malletje,om in het midden te zetten,en zo de labels erop te doen. het is wel te doen maar je moet,precies de goede afstanden invoeren.
ik heb het programma klick,n design hiervoor!

Ik zal dat proggie ook wel ff downloade. Hopelijk lukt het :)
 
Re: Re: stickers label

Waar heb je dat proggie vandaan ?
 
Labels kun je het best in Word maken.
Eerst je labels opmeten (waar ze op het blad staan) en dat dan in Word invoeren.
 
Vaak moet je de stickers van hetzelfde merk kopen als de cd-label software.

Dan moet je, bij de software die ik heb, ook nog calibreren.(centreren)
 
Geplaatst door crash
Vaak moet je de stickers van hetzelfde merk kopen als de cd-label software.

Dan moet je, bij de software die ik heb, ook nog calibreren.(centreren)

De volgende keer koop ik wel van het zelfde merk als de software maar ik weet niet of die bestaat.(nero cover design of easy cd creator, enz)

Maar ik heb net een pak met 25 velle gekocht, dus daar heb ik nu niet veel aan ?? :(:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan