cps computers zilver gamepc

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsVerhage

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2013
hallo,

ik zit te twijfelen om binnenkort een gamepc te kopen op deze link:
http://cpscomputers.nl/game-pc-zilver
Ik ben niet erg handig met dit soort dingen, daarom ook deze post.
Ik hoop dat iemand deze pc kent/gebruikt of dat iemand ervaring heeft met cps computers.

-Niels:)

[edit]
ik heb 2 gescheiden ouders, weet niet hoe ik het moet gaan oplossen met vervoer, tis maar een paar straten maar t gaat n beetje moeilijk.
laptop gaat echt niet meer met de spellen van tegenwoordig. ik wil wel gewoon goed kunnen spelen.

Laatst bewerkt:
voor dit geld kun je een veel beter pc krijgen als je hem zelf samenstelt( of door ons laat doen) dan krijg je denk ik zo'n 1/3e of 1/4 meer waar voor je geld,

ja dat maakt veel uit, www.azerty.nl
als je even aan ons vertelt wat je er vooral mee wil, wat de pc allemaal moet kunnen, wat belangerijk is.
of je er nog randapperatuur bij moet( monitor, muis, muismat, toetsenbord, speakers)
en wat je totale budget is.

groeten jesse

Het probleem met zo'n sites is dat je:
1. Betaalt voor dingen waarvoor je normaalgezien niet moet betalen.
2. Je systeem is erg unbalanced.
3. Weining keuze qua onderdelen.

Ik heb hier een alternatief samengesteld dat véél beter is voor de prijs.
Je kan de SSD weglaten, dan kom je op ongeveer een 850 euro met assemblage.
Hiervoor heb je:
GTX 660 ti/HD 7950 Je kan er alles mee gemakkelijk op ultra.
Al de rest is vergelijkbaar.

Edit: Link vergeten :p

Laatst bewerkt:
ja dat maakt veel uit, www.azerty.nl
als je even aan ons vertelt wat je er vooral mee wil, wat de pc allemaal moet kunnen, wat belangerijk is.
of je er nog randapperatuur bij moet( monitor, muis, muismat, toetsenbord, speakers)
en wat je totale budget is.

groeten jesse

zoals ik al zei ik ben echt niet handig met deze dingen,
ik wil er vooral spellen mee kunnen runnen als league of legends, call of duty, elderscrolls online, en hogere spellen voor de komende jaren.
budget nog niet zeker, op of onder 800 ongeveer.
dat ik geen vertraging heb door laag fps, heb al niet al te best internet dus dat moet gwn goed zijn.
randapperatuur heb ik allemaal al, dus niet nodig.
belangrijk: genoeg usb poorten. kan ik er ook een hdmi opening in krijgen? is wel handig altijd ;p.
verder niet veel noodzakelijk.

Bij mijn samenstelling heb je er HDMI bij, je moet dit in de poort van de graphische kaart steken.
Het systeem wordt voor jou ineengezet. Zonder SSD komt het op 834, (ssd is de crucial m4)

bedankt voor je reactie maar het moet echt onder de 850 blijven.

Bij mijn samenstelling heb je er HDMI bij, je moet dit in de poort van de graphische kaart steken.
Het systeem wordt voor jou ineengezet. Zonder SSD komt het op 834, (ssd is de crucial m4)

heb gekeken, en deze is dan beter dan die van cps? en is hij al in elkaar gezet?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan