CPU 100%, csrss.exe de boosdoener?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb servicepack 3 geínstalleerd
pc opnieuw opgestart
daarna Ctrl+Alt+Del Taakbeheer geopend
tabblad Processen naar voren gehaald
en gesorteerd op processen
voor het makkelijk zoeken
het bestand CSRSS.EXE staat er niet meer in
toch nog even gezocht op de pc
en hij is echt van de pc verdwenen.
Het is er alleen nog maar in kleine letters en die mag je niet verwijderen.
Mijn probleem is opgelost, misschien bij jullie ook na installatie van servicepack 3.
Succes

:( helaas te vroeg gejuicht

net na thuiskomst de pc aangezet
en het is weer terug
denk dat ik maar even langs Microsoft ga

CPU op 100 %

Mijn computer is sinds kort ook verschrikkelijk sloom en het CPU gebruik gecontroleerd met Windows Taakbeheer, staat ook vrijwel constant op 100%

Vervolgens gezocht naar csrss.exe
staat niet in configsys = helemaal leeg
wel in Windows\system32
&
c:\windows\softwaredistribution \download\e3ae9c47fe2d587c4f8623a201f595da

Moet ik die laatste verwijderen of renamen ?

Wij hebben het nu ook.
Maar hij staat niet in config.
Wie kan helpen? (wij krijgen zo'n wait cursor)

maar geen andere die in sysconfigstaat mijn vraag is is csrss.exe.mui gevaarlijk!:shocked:

csrss.exe.mui

Volgens mij is dit niet gevaarlijk en hoort het gewoon bij Windows. Niets om je zorgen over te maken dus.

yes ik had het zelfde probleem maar heb het opgelost, ik zag dat csrss.exe niet het enigen programa dat meer dan normaal cpu opnam want MOM.exe deed ook vreemd en dat is van ATI Catalyst control center en als ik het programma probeerde opgestarte kreeg ik een error dus toen uninstallde ik het en zag dat ook csrss.exe niet meer alle cpu opnam helemaal geen meer zelfs en heb nu ATI Catalyst Control Center weer geinstallerd en alles ziet er nu nog goed uit :) dus misschien gaat csrss.exe gek doen als een ander programma niet goed werkt of iets fout in is gegaan want bij SX-SuperFly was het ook weg toen hij iets had uitgezet ik hoop dat dit helpt en ik weet niet voor wie dit wel geld en voor wie niet ook niet welk programma oorzaak is dit is gewoon mijn idee :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan