Cpu 100 % met Dvd Rw formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

simpelfree

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2001
Hay..

Als ik een dvd rw schijfje formateer dus volledig dan geef die via windows taakbeheer dat de cpu op de volle 100 % draai :8-0: is dat normaal ?..

Hierbij nog 1 vraag mijn harde schijf sta primair op master en de dvd rom sta op secundair master en de dvd +rw brander sta slave op secundair mijn vraag is staat die goed ? de ene zeg ja je moet de dvd brander op secundair master zeggen de ander zeg weer is niet nodig mag op slave ..weet niet wat ik nu wel en niet moet geloven :rolleyes:

Grtzzz Simpelfree

Installatie DVD /CDROM SPELER (master) en DVD BRANDER/ CDROMBRANDER (slave) AANSLUITEN OP IDE 2
( indien de brander sneller leest als de speler deze aansluiten als master en de speler als slave.)

Thnxx SJJ dan zit dat in ieder geval goed :thumb

Nu de andere vraag nog..:)

Btw : zijn dvd rw brand cd`s niet altijd compatible met je brander ? heb een cd rw disk die werkt pervect met wissen formateren maar heb gisteren 3 cd rw brandcd`s gekocht van het merk EMTEC 4.7 Gigabyte 1x4 certified maar 1 grote drama dan schrijf die wel dan reset me pc krijg vastlopers dan zie ik ongeldige directie ingang ofzo iets me harde schijf ledje blijf branden en heel de boel loop vast ,ik genoodzaakt om te reboote harde reset :confused:

Grtzz Simpelfree

Wat voor dvd brander heb je één die +/- aan kan of alleen +.
Met alleen + moet je ook + dvdrw aanschaffen

Al geken naar nieuw firmware kan zijn dat er problemen op treden met nero moet je even kijken wat voor versie firmware je hebt anders even nieuwe downloaden en flaschen.

uiteraard heb ik de nieuwe firmware gedwnl en geflasht..maar probleem blijft. :rolleyes:

Grtzz simpelfree

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan