Cpu 100%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je er helemaal niet meer op of kan je nog even snel alle info voor je drivers checken?

Anders zet je http://majorgeeks.com/download4181.html er even op en kan je zien welke drivers je eventueel vast kan gaan downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Kan je er helemaal niet meer op of kan je nog even snel alle info voor je drivers checken?

Ik zit er nu nog gewoon op. Hoezo?

Ik doe gewoon terug naar fabrieks instellingen hè. Dus hoe ik hem heb gekocht
 
Nou, dan zou ik als een razende alle ter zake doende drivers downen en op een CD'tje bakken.
Alle belangrijke data FF saven en een her-install uitvoeren.
Tenminste als je zeker weet dat het aan Windows ligt, anders zou ik eerst even verder zoeken naar de oorzaak.
 
Nou, dan zou ik als een razende alle ter zake doende drivers downen en op een CD'tje bakken.
Alle belangrijke data FF saven en een her-install uitvoeren.
Tenminste als je zeker weet dat het aan Windows ligt, anders zou ik eerst even verder zoeken naar de oorzaak.

Het ligt aan windows, want paar keer in het begin wil windows niet opstarten en begint me laptop te piepen, en af en toe als windows het wel doet staan al mijn vensters automatisch naar beneden gescrollt. Ik kan dan dus niet naar boven scrollen xD
 
bij acer is de toetsencombinatie alt + f10 om te recoveren maar maak natuurlijk wel eerst die backup af ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan