Cpu 100% ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Ik heb sinds eenige tijd dat me CPU gebruik 100% is ik snap er niks van heb gewoon msn open staan en internet explorer het ging altijd goed en sinds eenige tijd heb ik nogal veel last dat me CPU hoog is..

Wat heb ik al gedaan:

- Ccleaner
- Verder weet ik niks?? Iemand ideëen?

Alvast bedankt

Na opstart kan ook het anti virus programma de rest van niet gebruikte nemen om jou PC schoon te houden.

Na AGV Free 7.5 te vervangen door 8.5 gebeurde hetzelfde.
Na enige tijd weer normale belasting dus het programma gebruikte de ongebruikte rest voor de controle.....

Vermoedelijk deze of gelijkwaardig programma dat alleen de rest gebruikt als de PC niet langzamer werd.

Ik draai Avast al heel lang en sinds kort heb ik er nogal last van ik was 5 dagen op vakantie en heb daar voor niks geinstalleerd en niks hier op gedaan en nu ineens blijft hij 100% geven snap echt niet waarom lijkt me dus sterk dat het aan de virus scanner ligt

Ik heb denk het probleem gevonden nouja wat er voor zorgt dat ik een hoge CPU heb...

Via een programma zie ik dat: System Idle Process er voor zorgt dat ik rond de 70/80 % heb door dat... wat is het ? En hoe krijg ik het lager ?

ik hem gesloten omdat hij het nu weer doet op een of andere manier. ;)

Geen idee, maar is dit een zelf geinstalleerde of een virus programma dat misbruik van jou maakt?

Scan eerst eens de hele pc...

Ik zal hem morgen helemaal scannen, ik hen nu Ccleaner gebruikt en ben nu bezig met Malwarebytes en morgen scan ik hem wel helemaal met Avast

Hoewel niet de beste is een 2e scan via Hitmanpro II ook mogelijk.

Kost eerste maand niets en je weet dan zeker dan het virus vrij zou moeten zijn.

Ook Spyware en zo zouden ze dan moeten vinden.

Hoi !

Mogelijk is je OS bezig met indexeren.......

Greetz,

Harry.

Volgens mij heb je gelijk Harry snor, want me CPU is nu weer gewoon normaal.

Ik heb gescant had 2 trojan horses gevonden maar nu werkt me laptop weer perfect en cpu onder 30%.. Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan