CPU cooler fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
531
Hoi,

Ik heb vanmiddag mijn pc eindelijk besteldt. Nu heb ik ook voor betere koeling een Cooler Master Hyper 412S bij gedaan. Nu wou ik de fan vervangen door een jetflo 120. Kan dit wel? Gaat dit passen?

Mvg,

GamerTom
 
Als dat ook een 120mm fan is moet het lukken, let wel, op maximale toeren heeft ie nog wel veel lawaai!
 
Hoi,

Als de luchtstroom het zelfde is zou het geen probleem moeten zijn.
 
het is een 120mm fan ja. De luchtstroom is 2x meer. Het ligt eigenlijk aan de vorm van de van. Hoe moet deze erop dan? Gaat dit wel passen?
 
De Coolermaster heeft speciale klemmen ervoor, je bevestigd de haakse hoekjes op de fan, en vervolgens klem je die op het koelblok ..
Het is niet de meest stevige oplossing, maar het werkt wel. (zelf ook de 412s op het bord staan)
PC in onderdelen besteld?
 
Ja, de pc is in onderdelen besteld. En met niet stevig, is dat dan echt dat het rondslingert of gewoon dat het een klein beetje wiebelt?
 
Tsja, je klikt em dr gewoon op, meer is het niet ..De fan zit met 4 lipjes vast ... Het is in ieder geval wél stevig genoeg om de fan een paar keer te wisselen.
En je krijgt er bevestigingsmateriaal bij om een 2e fan te monteren op de cooler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan