CPU en geheugen uitgereiden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehhm kan je niet beter doorsparen zodat je een nieuw moederbord kan kopen?

ja zou kunne:P maar liever niet:$
ik kom niet heel makkelijk aan geld enz
ik heb dit gekocht om eve snel pc te hebbe, dat was handig voor school:)
maar als dat handiger is wat zou dan goed zijn voor niet heelveel geld:$

Laatst bewerkt:
oke dankjewel:)
zijn er nog andere dinge die heel belangrijk zijn voor gamepc:P?

Welkom nog op Helpmij.nl.

Hier hoeft idd geen nieuw mobo voor gehaald te worden.Daar kan nog een leuke processor op.Zoals voorgesteldt door Jobbes.
Wel zeg je zelf dat je nog 1 ram slot over hebt.Hoeveel en van wat heb je nu zitten?

Met welke viodeokaart zit je nu?

het is niet een probleem om wat er nu in zit weg te halen:P
maar er zit nu 2 gb in van kingston
maar wel maar 400 MHz:(
daarom wil ik nieuwe:P
en videokaart is net maandje oud
dus hoeft niet vervangen te worden:P

Laatst bewerkt:
het is niet een probleem om wat er nu in zit weg te halen:P

Die kan je dan op marktplaats gooien:d

Nu nog de vraag welke videokaart.Heeft namelijk geen zin een cpu upgrade te doen als je een flutkaartje hebt.Dan kan je beter budget steken in een goede kaart.

Ok, als ik rekening houdt met dat je het oude moederbord gebruikt. Er is ook nog DDR2 geheugen van 800 Mhz. En dat is echt niet supersloom ofzo. Deze onderdelen kun je zo in je huidige bordje steken. Ik raad je wel aan om voor het upgraden een BIOS-update te doen.

@Jobbes:het oude geheugem mocht eruit van de ts.En zal ook wel nodig zijn omdat er maar 2 sloten zijn.En een bios upgrade hoeft niet omdat je voorgestelde processor al ondersteund wordt.

EDIT:En daarbij,,,, je maakt een nu duurder winkelmandje.Ts is dus goedkoper uit als die het eerste mandje gebruikt en dus nog sneller geheugen heeft.En nog goedkoper uit kan zijn dmv iedere euro die die voor het oude geheugen kan vangen op de second hand market.

Laatst bewerkt:
Maar wat ik dus niet helemaal goed begrijp. Heeft die dat DDR3 bordje al of moet dat er nog bij worden gekocht? Dus als je dat ASrock ding al hebt moet je het eerste nemen. Wil je je oude DDR2 gebruiken dan moet je het tweede mandje nemen.

Als je nou eerst eens gekeken had naar de link in zijn eerste posting.Daar eens even naar de specs van het bordje gekeken had......:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan