cpu gebruik hoog

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan ligtenberg

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Berichten
38
één frame van mijn homepage heeft een constant cpu gebruik nodig van ca 98%. wil iemand mij helpen wat hier van de oorzaak is? dit is nl sinds kort. er staan wel java scriptjes op, misschien is er iets niet helemaal correct??

http://www.excelsior31.nl (frame rechts boven is de zondebok)
 
Javascripts zijn heel wat anders als java applets. Java applets zijn zeer systeembron-vretend...
 
Het klopt dat java applets meer systeembronnen nemen dan javascripts. Maar dit geld alleen voor steeds veranderende applets (zoals een klok elke seconde :D)

Ik wil er nog bij vermelden dat het gebruik van java applets niet altijd aan te raden is aangezien je niet weet of degene dit je site bekijkt ook applets kan bekijken. Ik kan bijvoorbeeld dankzij gedeeld-internet via een halfgebakken proxy-server niet alle java applets bekijken.

Ook lijkt het erop dat de dingen die jij ervoor gebruikt (ik zie alleen de klok) ook met andere dingen kan worden bereikt bijvoorbeeld javascript of flash.

Ook kan het soms zijn dat een applet vrij groot is voor het telefooninternetters (groter dan 100 kb)

De groeten,
Mark
 
cpu

het was een jpg'tje wat elke keer van kleur veranderde. ik heb het normale logo'tje er weer op gezet en alles werkt nu wel goed. dus dan maar geen steeds veranderend kleurtje, bedankt voor de antwoorden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan