CPU-GEBRUIK is 100%.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of je het weet, maar MBAM en SuperAntiSpyware i.c.m. een normale virusscanner (Avast, AVG o.i.d.) dekt minstens 90% van alle malware. Ik mag toch aannemen dat je nu een virusscanner op je pc hebt, nietwaar? Dan zijn die anti-malware instructies samen met jouw virusscanner behoorlijk compleet in het detecteren van malware.

Wat mij betreft ga je nu inderdaad de richting van recovery in. Ik heb een tip gegeven hoe je je gegevens zou kunnen veiligstellen vooraf.

Succes,

Tijs.

Als jij dat denkt,zeg ik droom maar lekker verder,90% please je geloof het zelf niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijft boven water dat jij vermoed dat er een virus o.i.d. op je computer zit. Dus een recovery is een uitstekende methode om ervan af te komen. Richt je dus daarop.

Tijs.

Als jij dat denkt,zeg ik droom maar lekker verder,90% please je geloof het zelf niet.
Als je het niet gewenst vind om iets aan te nemen, van iemand die hier al heel wat jaren mensen helpt en problemen oplost, vraag ik me af waarom je een topic op een forum aanmaakt.:rolleyes:

Iedereen helpt hier vrijwillig om problemen van een ander op te lossen. Ik heb de discussie draad eens doorgenomen, maar ik kan werkelijk bijna geen 1 juiste terug koppeling van jou zien. Er is diverse keren gevraagd welke processen veel CPU gebruik in beslag nemen. Je geeft 1 proces op, maar geeft ook aan dat het wisselt. (noem de andere eens op of maak een screenshot) Thrustedinstaller.exe is van Windows en kan wel eens tot een hogere CPU gebruik leiden, maar zou weer tot rust moeten komen als de taak gedaan is. Indien het het hoog blijft is er mogelijk sprake van een geïnfecteerde computer.

Ik blijf de topic volgen, maar als het zo doorgaat, zal deze van een slot voorzien worden.

PS,
Ik weet niet als je het weet maar en virus scanner dec 50% van alle virussen.
Die ander 50% kunnen jou computer dus infecteren.;)

Laatst bewerkt:
Vooralsnog had dit topic niks met geheugen te maken.Ik volg het topic om te kijken wat het definitief worden gaat.

Onder voorbehoud verplaatst naar hardware---processor/koeling.

Hmm, heb je een logitech muis? Zo'n goedkope?

Ligt mischien aan de driver van de muis, zorgde bij mijn pc voor sloomheid, en groot cpu gebruik van "CSRSS.exe"

Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en een andere muis gekocht, nu geen last meer van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan