Hallo allemaal,
Ik speel al geruime tijd CoD4, maar heb sinds kort een zeer vreemd probleem!
Als ik mijn taakbeheer kijk draait het process SYSTEM op +- 0% van de CPU, maar zodra ik CoD4 start en ik een profiel moet kiezen schiet het SYSTEM process naar 50% en hoger.
In eerste instantie was ook het geheugen gebruik van SYSTEM erg hoog (+-78MB). Dit heb ik reeds op gelost door AVG er af te gooien en een andere virusscanner te installeren.
Ik heb de volgende dingen al gedaan:
Het heeft altijd goed gewerkt, maar op de een of ander manier doet hij het nu niet meer. De PC wordt zo traag van het SYSTEM proces dat ik CoD4 niet kan/wil spelen.
Hopelijk heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen!
Mvg,
T-J
Ik speel al geruime tijd CoD4, maar heb sinds kort een zeer vreemd probleem!
Als ik mijn taakbeheer kijk draait het process SYSTEM op +- 0% van de CPU, maar zodra ik CoD4 start en ik een profiel moet kiezen schiet het SYSTEM process naar 50% en hoger.
In eerste instantie was ook het geheugen gebruik van SYSTEM erg hoog (+-78MB). Dit heb ik reeds op gelost door AVG er af te gooien en een andere virusscanner te installeren.
Ik heb de volgende dingen al gedaan:
- Videokaart driver geupdate
- nForce driver geupdate
- CoD4 opnieuw geinstalleerd
- PunkBuster geupdate
- Onnodige services en processen afgesloten
Het heeft altijd goed gewerkt, maar op de een of ander manier doet hij het nu niet meer. De PC wordt zo traag van het SYSTEM proces dat ik CoD4 niet kan/wil spelen.
Hopelijk heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen!
Mvg,
T-J