cpu goed genoeg?

• Onderwerp starter Onderwerp starter zarr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom die melding bij cpu is me ook een raadsel.En zie verders het probleem niet waarom niet zou werken.Gaat gewoon lukken.Zie verders de opmerking van mrmusic;)

Btw: weet je zeker dat je g100 een onboard is?(just to be sure)Ik weet dat er onboards van zijn maar je zult niet de eerste zijn die mogelijke verwarringen zaait.
http://www.nvidia.com/object/product_geforce_g_100_us.html

Laatst bewerkt:
De E22XX serie is in feite ook een dual core en geen core 2 duo, alleen wordt deze serie vaak verkeerd geklassificeerd op die site.
Dat geldt ook voor de E21XX serie.

Hen zelf een E2160 gehad en dat werkt ewcht als een trein, geloof me, de cpu is echt het probleem niet.

waarom die melding bij cpu is me ook een raadsel.En zie verders het probleem niet waarom niet zou werken.Gaat gewoon lukken.Zie verders de opmerking van mrmusic;)

Btw: weet je zeker dat je g100 een onboard is?(just to be sure)Ik weet dat er onboards van zijn maar je zult niet de eerste zijn die mogelijke verwarringen zaait.
http://www.nvidia.com/object/product_geforce_g_100_us.html

nee weet ik niet zeker er zit trouwens ook nog een hdmi aansluiting aan

hoe zie ik zonder de pc te openen offie nou on board is of njet?

De E22XX serie is in feite ook een dual core en geen core 2 duo, alleen wordt deze serie vaak verkeerd geklassificeerd op die site.

Hen zelf een E2160 gehad en dat werkt ewcht als een trein, geloof me, de cpu is echt het probleem niet.

ik hoop het echt .maar.. ik moet er wel bij zeggen dat ik nfs shift al heb!! en dat het niet fatsoenlijk draait veel te veel vertraging erin dus onspeelbaar zelfs op de laagste settings niet te doen

dus ik moet er wel zeker van zijn dat ik nieuwe gra..ka.. nodig heb en niet dadelijk nog steeds met het probleem zit omdat de cpu toch niet goed blijkt te zijn

:rolleyes:

Ach....

of het nou een onboard is of een losse kaart.
is en blijft opzich toch geen gamekaart/chip...

Zit je videoaansluiting op het bord of komt ie uit een slot?

hij komt echt wel uit een slot ja ik heb de monitor op dvi en mijn lcd tv op hdmi aangesloten van die kaart

frappant het is dus geen onboard ?!

wel zit er nog een monitor aansluiting die niet uit een slot komt dus volgens mij zit er ook een on board in maarja

rest wel dan de vraag waarom de site de videokaart wel als GOED bestempeld??:eek:

Hij bestempeld hem niet als GOED maar dat ie voldoet aan de minimum eisen.
Das heel wat anders...;)

Hij bestempeld hem niet als GOED maar dat ie voldoet aan de minimum eisen.
Das heel wat anders...;)

conclusie = dus toch de video kaart en NIET de processor vervangen

spreken we hier dan over 100% zekerheid?

Hij zal best wel speelbaar zijn(low?) en dan is het aan je eigen ervaring of je je kaart wilt vervangen....

Even een duidelijke vergelijk:mijn(normale)gezinsauto voldoet om 210km per uur te rijden,wil niet zeggen dat ik dan goede prestaties op een cirquit ermee kan....

met dat screentje lukt niet maar heb de text maar even gekopieerd is ook duidelijk lijkt me

CANYOURUNIT: test voor need for speed shift!
Video Card
Minimum: 256 MB Video Card, with support for Pixel Shader 3.0 (ATI Radeon X1800 or greater; NVIDIA GeForce 7800 GT greater)
You Have: GeForce G100
PASS

Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 256 MB 2.0 GB
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 4.0
Vertex Shader version3.0 4.0

getest op need for speed shift

Tja. Het punt is dat jouw videokaart voldoet aan de eisen. Het is alleen geen fantastische kaart, dus het zal niet fantastisch speelbaar zijn.

Het is een GeForce 9400 GS met nieuwe naam.
http://www.tomshardware.com/charts/...compare,1373.html?prod[2594]=on&prod[2592]=on

Dit benadert een beetje de prestaties. (de slechte kaart dus). De HD4670 draait rondjes om de kaart en kost maar 60 euro. Kan je nagaan wat er gebeurt als je de kaart tegen een HD4890 of iets dergelijks zal zetten...

draait rondjes -> is al stukken beter.
Zeg maar als vergelijking dat ik moet sprintten tegen de wereldrecordhouder.... -> die kan dan ook rondjes om mij draaien en nog fluitend winnen..

draait rondjes -> is al stukken beter.
Zeg maar als vergelijking dat ik moet sprintten tegen de wereldrecordhouder.... -> die kan dan ook rondjes om mij draaien en nog fluitend winnen..

en die zou tegen de 60 euro zijn?

is er ook eentje onder de 100 euro die hdmi en dvi out heeft en goed genoeg is voor nfs shift:evil:

nou ik heb in elk geval weer goede hoop gekregen hier

ik zal eens kijken voor een nieuwe kaart en of ie uit te proberen valt

bedankt aan iedereen:thumb::thumb::thumb:

ik zet de vraag maar opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan