CPU overdrijft

Status
Niet open voor verdere reacties.

bumboy

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
eens in de zoveel tijd begint mijn PC ineens een hard zoemend geluid te maken. volgens mijn taakbeheer gaat mijn CPU gebruik ook van 10-40% naar 100% en gaat de muziek die ik luister erg storen. Dit gebeurt vooral als ik aan het gamen ben. Met name bij Transport Tycoon(wat echt niet zo zwaar is), maar ook bij andere games.
wat kan er mis zijn?

Laatst bewerkt:
wat meer informatie over jouw computer specificaties zou welkom zijn, misschien dat je systeem toch niet zo 'goed' blijkt te zijn. nuja, ik weet natuurlijk niet wat voor een computer het is.

mvg

een Acer Aspire 6530G (laptop)
AMD-Turion X2 Dual Core Mobile RM-70
Ati Radeon HD3650-videokaart
ATI HDMI Audio

Ha, deze laptop heb ik ook, teminste bijna dezelfde. Ik heb de Acer aspire 6530 en bij mij was het malware die zich verstopt had. Download eens malwarebytes en dan laat je hem daarmee scannen. Dat zal waarschijnlijk het probleem voor de CPU zijn. Het probleem van de speakers heb ik ook, al heb ik (& Acer) daar geen oplossing voor.

Greetzz,
Timo

helaas, niks gevonden. nog steeds problemen:(
vreemd, misschien is dit wel een hardwarematig probleem.

Opsturen naar Acer kost je al gauw een maand (zo was dat bij mijn laptop: Acer Aspire 8735g), 1 week oud (aangekocht op 30 oktober 2009) en het toetsenbord was al stuk, terug naar de winkel gebracht op 7 november 2009, hij werd opgestuurt naar Acer (eerst nog 1 week nutteloos in de winkel liggen bestoffen omdat de "garantie" niet in orde was, daar betaalde ik toch voor?), 10 december heb ik de laptop teruggekregen. En ik ben nog niet tevreden over het toetsenbord, naar verluidt hebben ze gewoon een nieuw toetsenbord geplaatst. Vindt die Acer toetsenbordjes maar prul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan