Heb zojuist even zitten gamen (league of legends) maar na een paar minuten freezde me pc.
Daarna paar keer opnieuw gestart maar bleef zich herhalen.
Heb toen toch maar besloten om te kijken wat er nou aan de hand was en tot mij verbaasing toren hoge cpu heat. (zie bijlage)
occt geeft trouwens ook 80+ heat aan , maar ik lees op internet dat je pc dan uit zou moeten vallen
Ik heb hier niet veel verstand van dus zou graag jullie hulp willen.
Ook moet ik zeggen dat ik de dagen hiervoor wel rustig kon gamen zonder enige problemen.
Misschien iets verkeerds gedownload aan drivers of iets is wat ik denk, heb namelijk dual monitor sinds paar dagen, maar deed het prima met gamen (league) tot vandaag.
Heb trouwens nooit tussendoor gecheckd wat de heat was.
Ik heb een i5 3470 , waar als het goed is thermal paste op de koeler zit.
Misschien heel er ingewikkeld en chaotisch verhaal maar probeer even al mijn info te geven
Daarna paar keer opnieuw gestart maar bleef zich herhalen.
Heb toen toch maar besloten om te kijken wat er nou aan de hand was en tot mij verbaasing toren hoge cpu heat. (zie bijlage)

occt geeft trouwens ook 80+ heat aan , maar ik lees op internet dat je pc dan uit zou moeten vallen
Ik heb hier niet veel verstand van dus zou graag jullie hulp willen.
Ook moet ik zeggen dat ik de dagen hiervoor wel rustig kon gamen zonder enige problemen.
Misschien iets verkeerds gedownload aan drivers of iets is wat ik denk, heb namelijk dual monitor sinds paar dagen, maar deed het prima met gamen (league) tot vandaag.
Heb trouwens nooit tussendoor gecheckd wat de heat was.
Ik heb een i5 3470 , waar als het goed is thermal paste op de koeler zit.
Misschien heel er ingewikkeld en chaotisch verhaal maar probeer even al mijn info te geven