CPU percentage Te Hoog!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hypnose

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen last van te hoge verbruik van mijn cpu. als ik bij de taskmanager kijk zie ik geen rare applicaties die teveel geheugen in beslag nemen maar wel bij prestatie dat soms tot wel 90 en misschien 100% cpu in gebruik is en sowieso constant 50 % of 60

ik moet zeggen dat ik sinds ik een spelletje probeerde te installeren hiervan last gekregen heb maar ik heb de installatie niet afgemaakt, als ik ook bij software kijk zie ik het spelletje niet om het weg te gooien want hij is niet volledig geinstalleerd. wat moet ik doen? de processor is niet heet en mijn fan is niet kapot, het is zelfs zo als ik mijn pc de heel dag niet aangehad heb hier last van heb. gaarne snel een antwoord.

bedankt.

misschien helpt een systeemherstel naar een dag voordat je het spelletje installeerde.

mvg leo

misschien helpt een systeemherstel naar een dag voordat je het spelletje installeerde.

mvg leo

Ja dat heb ik ook geprobeerd maar systeemherstel naar welke dag dan ook lukt niet
ik begrijp niet waarom, ik wil ook niet meteen windows opnieuw gaan installeren, heb
een hoop programma's die ik dan weer opnieuw moet installeren Trouwens opstarten duurt ook erg lang. andere opties?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan