CPU probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik nu de pc met de kast dicht en tot nu toe lijkt alles ok.

Ps: de fan bij de processor heb k vanmiddag schoongezogen, er zat best veel stof in.
kan dat een oorzaak zijn van de eventuele oververhitting??

Ps2: Everest en speedfan registreren nog steeds een temp boven de honderd graden.
maar dat kan echt niet kloppen. er moet dan wat met de temp. sensor zijn ofzo.

ik gebruik nu de pc met de kast dicht en tot nu toe lijkt alles ok.

Ps: de fan bij de processor heb k vanmiddag schoongezogen, er zat best veel stof in.
kan dat een oorzaak zijn van de eventuele oververhitting??

Ps2: Everest en speedfan registreren nog steeds een temp boven de honderd graden.
maar dat kan echt niet kloppen. er moet dan wat met de temp. sensor zijn ofzo.

nee dat is denk ik een bug in het programma. bij een bepaald moederbord want het is een bepaalde temparatuur. beetje kromme zin maar ik bedoel omdat hij een graden aangeeft die meer mensen hebben lijkt het heel veel op een bug geef er maar niet te veel aandacht aan. maar als hij het blijft doen met de kast dicht zou top zijn. en tja stof in de fans zelf is nooit goed en helemaal niet op je CPU (het hart van je computer).

als het zo blijft zet hem dan rechts onderin op status opgelost

maar dan moet k zekr weten dat mn pc 100% is:p

TJA heb moet je je pc open maken als hij draait en dan aan het blok onder de fan van je CPU voelen als je daar je poten aan brandt is het nog steeds niet in orde maar een beetje opgelost. is die gewoon normale temeratuur dus dat je hem gewoon vast kan pakken. is hij oke. stel hij is heel heet dan raad ik je aan om een keer het blok met cooler van de CPU te halen en er opnieuw koelpasta tussen te doen na dat je je CPU met alcohol of anythingelse heb schoon gemaakt.

sucses

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan